تبریز-1شهر و شورا -1

جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در خیابان‌های وحدت و اصولی منبع

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از جمع آوری مصالح ساختمانی ساخت و سازهای غیرمجاز در کوچه نادری خیابان وحدت سرباز شهید و خیابان اصولی منبع خبر داد.

موسی زارعی در خصوص این خبر اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ادامه عملیات ساختمانی ساخت و سازهای غیر مجاز، با تلاش عوامل اجرائی شهرداری های نواحی سه گانه از ساخت و ساز غیر مجاز واحد مسکونی کوچه نادری واقع در خیابان وحدت سرباز شهید و خیابان اصولی #منبع #ممانعت به عمل آمد و #مصالح_ساختمانی و ابزار کار آنها از محل جمع آوری شد.

وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز توسط سودجویان یکی از وظایف اصلی و بدون ملاحظه #شهرداری منطقه است، اذعان کرد: با توجه به شرایط موجود منطقه به دلیل گستردگی و ناکارآمدی بافت شهری و نیز امکان افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز، متاسفانه برخی #سوداگری‌ها، در زمینه ساخت‌ و ساز دیده می‌شود که با سوء‌استفاده از این فرصت، با #اخذ_پروانه برابر طرح تفضیلی و شهرسازی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و بعد از شروع عملیات عمرانی احداث ساختمان، شرایط اخذ مجوز #پروانه_ساختمانی طبقات را رعایت نمی کنند.

زارعی رویکرد جدی این منطقه مبنی بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را یادآور شد و افزود: این منطقه بر روند ساخت و سازها نظارت مستمر داشته و با هر گونه تخلف در این زمینه با جدیت برخورد می کند.

#شهردار منطقه از #شهروندان خواست قبل از هرگونه معامله و ساخت وساز موضوع را از شهرداری استعلام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا