تبریز-1شهر و شورا -1

جذب نیرو برای شهرداری از طریق آزمون صورت گیرد

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریزعنوان کرد: متاسفانه فراخوان هایی که برای جذب نیرو اعلام می شود بدون آزمون بوده و لازم است برای هرگونه جذب در شهرداری آزمون برگزار شود.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، روح الله رشیدی صبح روز یکشنبه در صد و چهل و نهمین #جلسه علنی طی تذکری اظهار کرد: روز گذشته #آگهی فراخوان #جذب_نیرو در #شهرداری را مشاهده کردم، طبق این فراخوان برای ۳۰۰ نفر زمینه #اشتغالزایی فراهم شده که قرار است در قالب شرکت #همشهری جذب به بدنه شوند.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود ابراز کرد:خواهشمندیم رییس شورای #شهر به ماموریت های کمیته جذب بازنگری داشته باشند تا دوباره #سیل ورود به نیرو در #شهرداری را مشاهده نکنیم.

وی با بیان اینکه تجربه فراخوان قبلی را دیدیم و تاکید داشتیم که هر فرصت شغلی با #آزمون صورت گیرد، گفت: در خصوص اتوبوسرانی به موضوع جذب راننده توجه ویژه ای لازم است و بهتر است در این خصوص بررسی های بیشتری داشته باشیم و آینده نگری کنیم.

رشیدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: متاسفانه این فراخوان هم بدون آزمون قید شده است، خواهشمندیم این موضوع را به عنوان نقطه تاریک در تاریخ شورای ششم قرار ندهیم و برای تمامی مجوزها آزمون برگزار کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا