تبریز-1شهر و شورا -1

تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز تصویب شد

کلیات تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهری سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نهایت با اعمال تغییراتی به تصویب اعضای حاضر در این جلسه رسید

به گزارش باش خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ در ۳۷ ماده توسط شهرداری تبریز تهیه و تنظیم شده که شهرداری نسبت به سال قبل تغییراتی در آن اعمال کرده است.

لازم به ذکر است بخشی از مفاد#تعرفه_عوارض محلی و بهای #خدمات_شهری سال ۱۴۰۲ در جلسات فوق العاده روزهای گذشته بررسی شده و به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسیده بود.

در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی#شورای_اسلامی_شهر_تبریز، بخشی از ماده  ۱۰ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری مبنی بر عوارض #پروانه های_ساختمانی مجددا مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نهایتا با اعلام تغییراتی در برخی از بندهای این ماده به تصویب ﷼اعضای_شورای_شهر تبریز رسید.

در ادامه یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، بخشی از ماده ۲۵ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ مبنی بر بهای خدمات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز که نیازمند اصلاح بود، مجددا مورد بررسی قرار گرفته و تغییرات لازم اعمال شد.

گفتنی است کلیات تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز با مبنای افزایش ۴۵ درصدی در عوارض به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا