تبریز-1شهر و شورا -1

تصویب لایحه دوفوریتی شهرداری در خصوص عقد قرارداد احداث و نگهداری فضای سبز

لایحه دوفوریتی شهرداری تبریز مبنی بر عقد قرارداد احداث و نگهداری فضای سبز برای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ با پیمانکاران واجد شرایط برای هر ناحیه با ترک تشریفات مناقصه مطابق فهرست‌بهای سال ۱۴۰۲ با اصلاح زمان تا سه ماه به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز، صد و سی‌امین جلسه علنی این شورا صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این جلسه لایحه دوفوریتی #شهرداری_تبریز مبنی بر عقد قرارداد احداث و نگهداری #فضای_سبز برای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ با پیمانکاران واجد شرایط برای هر ناحیه با ترک تشریفات مناقصه مطابق فهرست‌بهای سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.

سیامک آسیایی، سرپرست #سازمان_سیما، منظر و #فضای_سبز شهری شهرداری تبریز با ارائه توضیحاتی در خصوص لایحه مذکور اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از همکاران که قرار است در فروردین‌ماه در احداث و نگهداری فضای سبز سطح شهر فعالیت کنند، بلاتکلیف هستند. بر همین اساس درخواست می‌کنم مجوز انعقاد قرارداد یک‌ماهه با پیمانکاران فضای سبز صادر شود.

در ادامه این جلسه، روح‌الله رشیدی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: چه تضمینی وجود دارد و شرایط چگونه تغییر خواهد کرد که پیمانکاران در مناقصه ۱۵ فروردین‌ماه شرکت کرده و قراردادهای یک‌ماهه تمدید نشود؟

علی نوای باغبان نیز در تکمیل سخنان رشیدی گفت: پیشنهاد می‌کنم به جای یک ماه، مجوز تا سه ماه برای انعقاد قرارداد صادر شود تا در این مدت اقدامات لازم برای برگزاری مناقصه نیز صورت پذیرد.

در نهایت #لایحه دوفوریتی شهرداری تبریز مبنی بر عقد قرارداد احداث و نگهداری فضای سبز برای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ با پیمانکاران واجد شرایط برای هر ناحیه با ترک تشریفات مناقصه مطابق فهرست‌بهای سال ۱۴۰۲ با اصلاح زمان تا سه ماه به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا