تبریز-1شهر و شورا -1

تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر

طرح ایجاد اداره کل امور بانوان شهرداری تبریز در پنجاه و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز بررسی شده و نهایتا اعضای کمیسیون با آن موافقت کردند.

طرح ایجاد اداره کل امور بانوان شهرداری تبریز در پنجاه و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز بررسی شده و نهایتا اعضای کمیسیون با آن موافقت کردند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر #تبریز، پنجاه و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی صبح امروز (شنبه) با حضور غلامرضا احمدی، روح الله دهقان نژاد، سید کاظم زعفرانچیلر، حکیمه غفوری، و کارشناسان این کمیسیون برگزار شد.

غلامرضا احمدی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی #شورای اسلامی شهر #تبریز در ابتدای این جلسه ضمن عرض خوشامدگویی به حاضران اظهار کرد: دستور نخست #جلسه امروز مربوط به ادامه بررسی طرح ایجاد اداره کل امور بانوان شهرداری تبریز بوده که در این خصوص مطالبی را بحث و بررسی خواهیم کرد.

رییس کمیسیون #فرهنگی و #اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: دستور دوم جلسه امروز نیز مربوط به تشریح برنامه های #دهه_فجر و قیام ۲۹ بهمن بوده که در این خصوص هم گزارشی ارائه خواهد شد.

در ابتدای پنجاه و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز طرح ایجاد اداره کل امور بانوان شهرداری تبریز مطرح و مورد بحث و بررسی اعضای حاضر در این جلسه قرار گرفت.

غلامرضا احمدی، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص بیان کرد: باتوجه به اهمیت موضوع درخواست کرده بودیم تا کمیته کارشناسی در خصوص طرح ایجاد اداره کل امور بانوان بررسی های بیشتر را انجام داده و توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: همان طور که در این جلسه بحث و تبادل نظر شد دریافتیم که در رابطه با ایجاد اداره کل امور بانوان اقداماتی صورت گرفته و حتی در این باره خانم غفوری در جلسات تهران حضور یافته اند که اهم جلسات را هم به ما عرض کردند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: علاوه بر این مباحث، آقای شهردار هم در خصوص ایجاد این مجموعه مطالبی را ارائه داده اند، طبق خبرها شهردار تبریز گفته است؛ پیشنهاد تشکیل اداره کل بانوان در شورای سازمانهای شهرداری ها مصوب شده است.

احمدی در بخشی از سخنانش بیان کرد: در رابطه با طرح ایجاد اداره کل امور بانوان شهرداری چند نقطه ابهام داریم که باید آنها را رفع کنیم، لازم است اطلاعات در خصوص راه اندازی این مجموعه به صورت کامل به ما ارائه شود تا ما نیز از ریز جریانات مطلع شویم.

وی با بیان اینکه در جشن بزرگ ریحانه النبی در خصوص ایجاد اداره کل بانوان مطالبی ارائه داده بودم، ادامه داد: در آن جلسه درخواست کردیم تا بانوان شاغل در مجموعه شهرداری تبریز دیدگاه‌های خود پیرامون حل مشکلات بانوان را برای بررسی و اعمال در طرح تشکیل اداره کل بانوان شهرداری تبریز ارائه کنند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در رابطه با طرح ایجاد اداره کل امور بانوان پیشنهاد می کنیم که معاونت مستقلی در سازمان فرهنگی اجتماعی تشکیل یافته و فعالیت خود را به صورت مجزا و مستمر آغاز کند.

حکیمه غفوری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز هم در این باره اظهار کرد: در خصوص طرح تشکیل و راه اندازی اداره کل امور بانوان جلسه ای در تهران تشکیل یافته بود که در آن حضور یافتم، پیرو همان جلسه یک جلسه دیگر هم در شهر مشهد تشکیل خواهد شد که در آن نیز حضور خواهیم داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا