تبریز-1شهر و شورا -1

تدوین تقویم آموزشی سال ۱۴۰۲ و ابلاغ به مجموعه‌های شهرداری تبریز

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز گفت: آموزش های عمومی و تخصصی کارکنان دارای اهمیت زیادی است و تاثیر زیادی در بالا رفتن راندمان کاری همکاران دارد و در این راستا، همه ساله تقویم آموزشی مشتمل بر دوره های آموزشی تمام گروه های شغلی تدوین و در طول سال اجرا می شود.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری #شهرداری_تبریز گفت: آموزش های عمومی و تخصصی کارکنان دارای اهمیت زیادی است و تاثیر زیادی در بالا رفتن راندمان کاری همکاران دارد و در این راستا، همه ساله تقویم آموزشی مشتمل بر #دوره های_آموزشی تمام گروه های شغلی تدوین و در طول سال اجرا می شود.

به گزارش باش خبر وبه نقل از شهریار، یعقوب انصاری افزود: پس از انجام مراحل #نظرسنجی از کارکنان، برگزاری جلسات تخصصی و اخذ مجوزهای لازم از #سازمان_شهرداری ها و #دهیاری های کشور، #تقویم_آموزشی سال ۱۴۰۲ نیز آماده و به تمام مجموعه های شهرداری تبریز #ابلاغ شد تا بر اساس آن همراهی و همکاری لازم برای برگزاری دوره ها را به عمل آید.

وی گفت: تقویم آموزشی سال جاری دوره های عمومی و تخصصی مورد نیاز تمام مجموعه ها و گروه های شغلی را در خود دارد و جهت تسهیل در امر برگزاری دوره های آموزشی، گروه آموزش این اداره کل آمادگی دارد در صورت وجود زیرساخت های لازم در مناطق و سازمان ها، نسبت به برگزاری کارگاه ها در همان مجموعه اقدام کند.

انصاری در پایان یادآور شد: طی سال های متمادی و به سبب عملکرد شایسته آموزشی، شهرداری تبریز همواره رتبه برتر را در بین کلانشهرهای کشور کسب کرده است و امسال نیز صد در صد عملکرد بهتری در این زمینه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا