تبریز-1شهر و شورا -1

تجهیز سریع ایستگاه های اتوبوس و رفع مشکل دستگاه های شارژ الکترونیکی در اولویت شهرداری قرار گیرد

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: راه و شهرسازی در راستای تکمیل نخاله گاه شرق با شهرداری همکاری نمی کند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، حجت الاسلام رسول برگی در صد و سی و چهارمین جلسه علنی اظهار کرد: روز گذشته در مرکز پژوهش ها جلسه ای در مورد شورای پژوهشی داشتیم که نتیجه این شد که هئیت امنا برای شورای پژوهشی لیستی حاضر کند، در همین راستا مقرر شد تا هر کمیسیون در اینجا نقش داشته باشند و فردی علمی مشخص کند تا در این شورا نقش داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر #تبریز ادامه داد:خواهشمندیم روسای کمیسیون یک نفر برای این #شورا بارزومه و مشخصات معرفی کرده و مدارکش را به ما تحویل دهد تا ما نیز در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

#حجت_الاسلام_برگی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موضوع نخاله گاه شرق بحثی است که پیش از این نیز مطرح گردیده، ادامه داد: چند روز پیش در این خصوص با مدیریت سازمان پسماند صحبت هایی داشتیم که گفتند از سوی آنها مشکلی نیست، ظاهرا راه و #شهرسازی در این خصوص با مدیریت شهری همکاری نمی کند که لازم است #شهرداری در این باره مجدانه وارد عمل شود.

وی تاکید کرد: راه و #شهرسازی دراین باره لازم است سریعا وارد عمل شود تا ما هم نسبت به رفع مشکلات موجود بپردازیم.

رییس شورای اسلامی شهر #تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات مدیریت اتوبوسرانی بیان کرد: در خصوص جایگاه های ایستگاه اتوبوس پیش از مدیریت کنونی هم مشکلاتی داشتیم، قرار بود در آن هنگام اقداماتی در راستای تجهیز صورت گیرد منتهی تاکنون هیچ اقدامی را شاهد نشده ایم، برخی از ایستگاه ها تخریب شده و وضعیتشان نابه سامان است بطوریکه حتی یک صندلی برای انتظار مسافران در ایستگاه ها وجود ندارد.

حجت الاسلام برگی بیان کرد: خواهشمندیم شهرداری در این باره مجدانه وارد شده و این موضوع را حل کند، همچنین مشکلات مربوط به دستگاه های شارژ الکترونیکی که در محلات بیشتر به چشم می خورد حل و رفع شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا