تبریز-1شهر و شورا -1

برگزاری هشتمین دوره مسابقه اذان آوای ماندگار

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری هشتمین دوره مسابقه اذان آوای ماندگار خبر داد.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری هشتمین دوره مسابقه اذان آوای ماندگار خبر داد.

به گزارش  باش خبر وبه نقل از شهریار، حسین باهر با اعلام این خبر افزود: این دوره از #مسابقات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همکاری اتحادیه موسسات مردمی و تشکل‌های فرهنگی #قرآن و #عترت استان و مدیریت‌های فرهنگی و اجتماعی مناطق دهگانه #شهرداری_تبریز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن گروه های سنی مختلف اعم از #نوجوانان، #جوانان، #بزرگسالان و پیشکسوتان پذیرای آثار #موذنین گرامی خواهد بود.

وی افزود: نوجوانان در گروه سنی ۶ تا ۱۴ سال، جوانان از سن ۱۵ تا ۲۹، بزرگسالان از سن ۳۰ تا ۵۰ و پیشکسوتان از ۵۰ سال به بالا، می توانند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

باهر اضافه کرد: به ۵ نفر از افراد برگزیده در هر رده سنی، جوایز نقدی و لوح تقدیر و به همه افراد شرکت کننده، گواهی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام در این مسابقه، تا ۲۴ فروردین ماه برابر با ۲۲ رمضان المبارک خواهد بود و افراد می‌توانند با مراجعه به فرهنگسراهای مناطق ۱۰ گانه تبریز، معاونت فرهنگی هنری سازمان واقع در خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع فلسطین، خیابان توحید و دفتر مرکزی اتحادیه موسسات مردمی و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان واقع در سازمان تبیغات اسلامی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین افراد علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقه اذان آوای ماندگار می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی farhang.tabriz.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۲۸۱۳۰۰۱، ۰۴۱۳۵۲۳۹۳۹۴ و ۰۹۱۴۱۱۰۴۵۵۹ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا