تبریز-1شهر و شورا -1

برگزاری جنگ شادی ویژه خانواده پاکبانان

جنگ شادی ویژه پاکبانان و خانواده آنها به میزبانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز برگزار شد.

حبیبه هراتی مدیرعامل سازمان، در این مراسم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به پاکبانان، تمیزی و نظافت شهر را مدیون تلاشهای پدران این خانواده ها دانست و گفت: پاکبانان سربازان راستین سلامت #شهر هستند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای تشکر از زحمات شبانه روزی این عزیزان در حوزه اشتغال پایدار، برنامه های مهمی توسط شهردار تبریز در نظر گرفته شده است.

در ادامه این جلسه، احد صادقی رئیس #کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر #تبریز از توجه ویژه شورا و حمایت #شهردار در حوزه #رفاهی و #معیشتی و اشتغال پایدار کارکنان خبر داد.

وی تلاش پاکبانان در آراستگی و تمیزی شهر را ستودنی و شایسته تقدیر دانسته و از برنامه ویژه کمیسیون خدمات شهری در راستای ایجاد رضایتمندی کارگران خبر داد.

جواد صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تبریز نیز سیاست‌های کلان شهرداری را بر مبنای کرامت و شان و منزلت کارگران عنوان کرد و طرح محلول پاشی در ایام سرد سال که سالیان متمادی توسط عوامل انسانی شهرداری انجام می‌پذیرفت را نمونه‌ای از توجه ویژه شهرداری به مقوله انسان محوری در بدنه شهرداری عنوان کرد.

این مراسم با شرکت خانواده‌های #پاکبانان مناطق ۱۰گانه شهرداری در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد و از ۹ نفر از پاکبانان نمونه شهرداری توسط معاون محیط زیست وخدمات شهری، قدردانی و تجلیل بعمل آمد.//شهریار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا