تبریز-1شهر و شورا -1

برگزاری اولین سفر آموزشی شهرداران نواحی شهرداری تبریز

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از تحقق اولین سفر آموزشی شهرداران نواحی مختلف مناطق شهرداری تبریز به مقصد تهران خبر داد.

یعقوب انصاری با بیان اینکه سفر آموزشی که با حضور #شهرداران نواحی و چند تن از مدیران ارشد شهرداری #تبریز برگزار شد گفت: ضمن بازدید میدانی از ۵ منطقه شهرداری تهران و آشنایی با طرح‌های مختلف حوزه های خدمات شهری، #پسماند، طراحی شهری، استانداردهای نوین شهرسازی و ساختار مصوب شهرداری های نواحی، تجارب مفید همکاران #شهرداری_تهران در زمینه‌های یاد شده به اشتراک گذاشته شد.

وی افزود: مباحث مهمی از قبیل ناحیه محوری، شرح وظایف #شهرداران نواحی و نحوه هماهنگی بین شهرداران نواحی با سایر بخش‌های شهرداری، از جمله مواردی بود که حاضرین در سفر آموزشی از تجارب همتایان شهرداری #تهران بهره مند شدند.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری ادامه داد: بخش دیگری از این سفر، به آشنایی با سایت “شهردار من” اختصاص داشت که در آن شهرداران نواحی مختلف شهرداری با بخش‌های خدمات رسان شهری خارج از شهرداری ازجمله نیروی انتظامی، بسیج، معتمدین محل و سازمان های دیگر در ارتباط هستند و این امر به انجام هماهنگی های سریع کمک می کند.

انصاری در پایان ابراز امیدواری کرد: سفرهای آموزشی برای مدیران و #کارشناسان سایر بخش های شهرداری تبریز نیز برگزار شود و تجارب مفید و آخرین دستاوردهای #کلانشهرها بین همکاران به اشتراک گذاشته شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا