تبریز-1شهر و شورا -1

برنامه‌های سال۱۴۰۲تشریح شد

گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز ظهر امروز دوشنبه با حضور هیئت امنای مرکز در ساختمان مرکز پژوهش های شورای شهر ارائه شد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، روح الله رشیدی ظهر امروز دوشنبه در چهارمین جلسه سال۱۴۰۱ هیئت امنا مرکز پژوهش ها اظهار کرد: طبق روال گذشته امروز میخواهیم گزارشات سال جاری مرکز را به اعضای هیئت امنا ارائه دهیم و برنامه ها را نیز تشریح کنیم.

در ابتدای این جلسه موضوع انتقال موجودی پایان سال۱۴۰۱ #مرکز_پژوهش های #شورای_اسلامی_شهر #تبریز به حساب سال۱۴۰۲ مطرح و مقرر گردید به منظور جلوگیری از انجام عملیات مالی مضاعف و خلل در امور جا ب مرکز ، مانده #موجودی_بانکی پایان اسفند ۱۴۰۱ مرکز در حساب خود مرکز حفظ شود و گزارش نهایی موجودی پایان سال به #شورای و #شهرداری ارائه گردد.

روح الله رشیدی، رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه بیان کرد: بودجه مرکز پژوهش ها در سال ۱۴۰۱ ذیل شهرداری بوده و حسابرسی هایش در گزارشات حسابرسی شهرداری اعمال خواهد شد.

رشیدی در ادامه سخنان خود مطرح کرد: تلاش و خیزمان این است که در سال آینده به سمت پنجاه عنوان قرارداد پژوهشی حرکت کنیم ، امسال هم سعی کردیم در حد امکان اقدامات را به نحو احسن پیش برده و اجرایی کنیم.

علی نوای باغبان، نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز و عضو هیئت امنا مرکز پژوهش های نیز در این جلسه بیان کرد: برآوردی که در بودجه امسال پیش بینی شده بود تقریبا ۵۰ درصدش جذب شده است، بودجه مرکز در سال آینده ۴ میلیارد پیش بینی گردیده که امیدواریم درصد تحققش بیشتر باشد.

در ادامه این جلسه موضوع حق الزحمه داوری طرح های پژوهشی سال ۱۴۰۲ مرکز، حق الزحمه نظارت طرح های پژوهشی، حق الزحمه ارزیابی، حق الزحمه حضور کارشناسان مدعو و… مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به اطلاع اعضای حاضر در این جلسه رسید.

حجت الاسلام برگی، رییس شورای اسلامی شهر و عضو هیئت رییسه مرکز پژوهش های شورای شهر هم در این جلسه بیان کرد: در راستای موضوعات پژوهشی شهرداری نیاز است مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر وارد میدان شده و اقدامات لازم را اجرایی کند.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: وضعیت بودجه و تعرفه سال آینده پیچیده بوده و لازم است مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص هم اقدامات پژوهشی لازم را عملیاتی کند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خصوص همایش سرمایه گذاری هم که در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد هم لازم است تمهیدات ویژه در نظر گرفته شود و مرکز پژوهش ها در این راستا با ارائه یک بسته تخصصی در هدایت سرمایه گذاران در زمان باقی مانده موثر واقع شود.

برگی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در خصوص افراد خیّر هم لازم است بسته ای از طرف مرکز‌ پژوهش ها با تدقیق در نیازهای اساسی و اولویت‌هایی که شهر تبریز به آنها نیازمند است تهیه شود و مرکز در این باره اقداماتی جدی انجام دهد تا بدین‌ طریق نیات خیرین عزیز بصورت هدفمند محقق شده در امور خیریه به بهترین نحو یاری رسان شهروندان عزیز باشد.

گفتنی است طبق گزارش ارایه شده از سوی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز در سال ۱۴۰۱ حدودا ۸۴ پیشنهاد پژوهشی دریافت کرده که از این تعداد ۳۱ عنوان پذیرفته شده و مابقی نیز در حال اجرا، عودت به اصلاح و پیگیری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا