تبریز-1شهر و شورا -1

بررسی میزان تحقق ماده ۱۲۳ تا ۱۲۷ احکام برنامه عملیاتی شهرداری تبریز در بیست و یکمین جلسه سال دوم کمیسیون محیط زیست

میزان تحقق ماده ۱۲۳ تا ۱۲۷ احکام برنامه عملیاتی شهرداری تبریز در بیست و یکمین جلسه سال دوم کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز، بیستمین جلسه سال دوم کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری صبح امروز (چهارشنبه) با حضور احد صادقی، غلامرضا احمدی، سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز و کارشناسان این کمیسیون برگزار شد.

احد صادقی، رئیس کمیسیون #محیط_زیست و #خدمات_شهری #شورای_اسلامی شهر #تبریز در ابتدای این جلسه ضمن تبریک ایام الله #دهه_فجر اظهار کرد: ورود حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران شروع انقلاب اسلامی بوده که به تعبیر حقیقی این روزها ایام الله به شمار می رود.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: دستور نخست جلسه امروز مربوط به بررسی میزان تحقق ماده ۱۲۳ تا ۱۲۷ احکام برنامه عملیاتی شهرداری تبریز بوده که در این خصوص بحث و بررسی هایی خواهیم داشت.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز افزود: دستور دوم جلسه امروز هم مربوط به تصمیم گیری در خصوص نحوه بررسی تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز ۱۴۰۲ بوده که در این رابطه هم مواردی را بحث و بررسی خواهیم کرد.

در ابتدای این جلسه میزان تحقق ماده ۱۲۳ تا ۱۲۷ احکام برنامه عملیاتی شهرداری تبریز مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفت.

احدصادقی، رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود ابراز کرد: ما یک نگاه برنامه محور، معطوف به برنامه راهبردی شهرداری تبریز داریم ، سعی مان در حوزه محیط زیست این است پیگیری های به موقع و جدی داشته باشیم .

وی با بیان اینکه ما به عنوان اعضای کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر باید از ماموریت های این حوزه اطلاعات کافی داشته باشیم، ادامه داد: در حوزه میادین ماده ۱۲۳ تا ۱۲۷ مربوط به موضوعات طرح جامع ساماندهی مشاغل مزاحم ، ساماندهی بازاچه ها محلی و ارزاق ، نحوه واگذاری بازارچه ها و … بوده که باید از آنها اطلاعات جامع و کاملی داشته باشیم.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: موضوع فرهنگسازی برای خرید از این بازارچه ها و همچنین استفاده از سامانه ها و اپلیکشن ها فروش غیر حضوری لازم است در این راستا مد نظر و توجه ویژه قرار گیرد.

صادقی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: ما میتوانیم طی یک جلسه ای با حضور معاونین خدمات شهری و سازمان میادین و ساماندهی مشاغلی شهرداری تبریز، موضوع سامانه خدمات شهری را مورد بحث و بررسی قرار داده و آن را پیگیری کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا