تبریز-1شهر و شورا -1

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از ایستگاه قونقا

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به‌منظور بررسی اقدامات و تأکید بر تسریع خدمت‌رسانی مترو به همشهریان، از روند اجرایی پروژه ایستگاه قونقا بازدید کردند.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به‌منظور بررسی اقدامات و تأکید بر تسریع خدمت‌رسانی مترو به همشهریان، از روند اجرایی پروژه ایستگاه قونقا بازدید کردند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر #تبریز، رئیس و اعضای این شورا صبح امروز از روند عملیات اجرایی ایستگاه #قونقا از خط یک مترو تبریز بازدید کردند.
در این بازدید دکتر یعقوب وحیدکیا، سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی #شهرداری_تبریز توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت عملیات اجرایی و همچنین بهره‌برداری از مترو ارائه کرد.
حجت‌الاسلام #رسول_برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز هم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای تسریع خدمت‌رسانی مترو به شهروندان تبریزی اظهار داشت: جلسه‌ای در وزارت کشور برگزار شد که طی آن مسئولان کشوری از کاهش ۴۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در #تبریز قدردانی شده و آن را الگویی برای دیگر شهرها دانستند.
وی افزود: همچنین در این جلسه به جایگاه اول #شهرداری_ تبریز در نوسازی تاکسی‌ها اشاره و اعلام شد که در ۹ ماهه امسال عملکرد شهرداری در نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوس‌رانی نیز بعد از تهران و مشهد در جایگاه سوم قرار دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر #تبریز با اشاره به قدردانی مسئولان وزارت کشور از پیشرفت قابل توجه مترو تبریز خاطرنشان کرد: در این جلسه از نهادهای مختلف که در حوزه حمل و نقل دخیل هستند حضور داشتند که به پیشرفت های بسیار خوب مدیریت شهری تبریز اذعان داشتند.
لازم به ذکر است، پس از این جلسه حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس، مهندس علی نوای باغبان، حاج خانم حکیمه غفوری، حاج غلامرضا احمدی و مهندس یاسین بجانی، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از روند پروژه اجرایی ایستگاه قونقا بازدید کرده و با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا