تبریز-1شهر و شورا -1

اوراق مشارکت امسال توسط اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار تبریزپیش بینی شد

شهردار تبریز با اشاره به اینکه اوراق مشارکت سال گذشته در بحث خرید واگن و خط ریلی تقریبا به صفر رسیده است، گفت: امسال اوراق مشارکت به پروژه قطارشهری منتقل و اعتبار لازم برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه تامین شد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در یکصد و سی و پنجمین جلسه ششمین دوره شورای اسلامی تبریز اظهار کرد: #اوراق_مشارکت امسال توسط اعضای #شورای_اسلامی شهر پیش بینی شده است و محل هزینه‌کرد مشخصی دارد.

وی با اشاره به تحقق درآمدی ۹۸ درصدی بودجه سازمان‌های تابعه #شهرداری در سال گذشته، گفت: تامین #ماشین_آلات مورد نیاز شهرداری تبریز در سال جاری شتاب می‌گیرد.

#هوشیار با بیان اینکه سال گذشته کاهش درآمدی در سازمان های شهرداری تبریز وجود نداشت و به طور متوسط ۹۸ درصد بودجه سازمان ها تحقق یافت، افزود: در بحث ماشین آلات مورد نیاز مجموعه، حدود ۳۰ خودروی سبک در چند روز آینده تحویل گرفته می شود و خودروی های سنگین نیز خریداری شده است.

محبوب تیزپاز، قائم مقام #شهردار_تبریز نیز در این جلسه گفت: لایحه متمم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تبریز که قبلا توسط کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفته است شامل ۱۳ هزار میلیارد تومان با ارقام تکراری و ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدون ارقام تکراری است.

محبوب تیزپاز، قائم مقام شهردار تبریز نیز در این جلسه گفت: لایحه متمم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تبریز که قبلا توسط کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفته است شامل ۱۳ هزار میلیارد تومان با ارقام تکراری و ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدون ارقام تکراری است.

منابع درآمدی متمم بودجه شهرداری تبریز ۱۴.۲۹ درصد افزایش یافت

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز گفت: بر اساس کلیات متمم و اصلاحیه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱، منابع درآمدی شهرداری ۱۴.۲۹ درصد افزایش یافت.

علی نوای باغبان، با بیان اینکه افزایش منابع درآمدی شهرداری ناشی از فروش اوراق مشارکت است، افزود: با این میزان افزایش سقف بودجه بدون ارقام تکراری از ۹ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان به ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی با اشاره به جزییات متمم و اصلاحیه بودجه سال گذشته شهرداری تبریز، اظهار کرد: بر اساس کلیات متمم بودجه، هزینه های جاری شهرداری نیز ۳۲.۹ درصد افزایش یافت که این موضوع ناشی از افزایش حقوق کارکنان است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز گفت: بر این اساس، بودجه عمرانی شهرداری با ۷.۶۵ درصد افزایش، از بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بیش از هفت هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا