تبریز-1شهر و شورا -1

انهدام باند سارقان مغازه و اماکن خصوصی در تبریز

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری باند سارقان چهار نفری سرقت از مغازه و اماکن خصوصی و کشف اموال مسروقه بیش از 30 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت از مغازه و کارگاه در تبریز، بلافاصله پیگیری اقدامات کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: #مأموران با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی پلیسی هویت چهار نفر از اعضای باند #سارقان را شناسایی و متهمان با تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی در عملیات‌های غافلگیرانه و ضربتی پلیس دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی #استان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به هشت فقره سرقت از مغازه و کارگاه اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل #انگشترهای نقره، سنگ‌های قیمتی تزئینی، انواع پوشاک و لوازم صنعتی کشف که ارزش کلی اموال مسروقه مکشوفه بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

محمدی با اشاره به اینکه شگرد سارقان تخریب دیوار و قفل مغازه‌ها بوده از اصناف و کسبه درخواست کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس در حفاظت از اموال و دارایی‌های خود، اماکن خود را به دوربین‌های مداربسته و سیستم دزدگیر هوشمند مجهز کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا