تبریز-1شهر و شورا -1

افزایش ساعات خدمات‌رسانی مترو تبریز منوط به جذب نیروی جدید شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی تبریز از تحقق وعده افزایش ساعات خدمات‌رسانی در فاز سوم خط یک متروی تبریز از چهاردهم مرداد ماه خبر داد و گفت: به تدریج تا پایان شهریور با وارد شدن نیروهای مورد نیاز دیگر، مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی به وعده افزایش خدمات‌رسانی در فاز سوم به صورت تمام وقت جامه عمل می‌پوشاند.

یعقوب وحیدکیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با جذب و به‌کارگیری بخشی از نیروهای تازه و وارد شدن به بدنه سازمان و استقرار در #ایستگاه‌ها، از روز شنبه چهاردهم مردادماه ساعات خدمات‌رسانی در فاز سوم حدفاصل سه راه امین تا #شهرک نور لاله از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ ظهر خواهد بود که پیشتر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ بود.

وی افزود: به تدریج تا پایان #شهریور با وارد شدن نیروهای مورد نیاز دیگر، مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی به وعده افزایش خدمات‌رسانی در فاز سوم به صورت تمام وقت جامه عمل می‌پوشاند.

یعقوب وحیدکیا با اشاره به تاکید شورای اسلامی و شهردار کلان‌شهر #تبریز بر رعایت اصل صداقت و شفافیت تصریح کرد: متروی تبریز پس از استقرار مجموعه حاضر مدیریت شهری در زمینه حمل و نقل ریلی به تمام وعده‌های خود جامه عمل پوشانده و امروز همکاران ما با تلاش مضاعف، ساعات #خدمات‌رسانی را در فاز سوم خط یک از ۲ ساعت به هشت ساعت رسانده‌اند.

وی افزود: شاید در نگاه اول این افزایش #ساعت€کار ساده‌ای متصور باشد اما برای نیل به این هدف مهم، سیستم پیچیده‌ای از نیروی انسانی مرکز کنترل فرمان، راهبران قطار، مدیریت فرایند خدمات رسانی و مترو سیستم نیاز است تا بتوانیم سفری ایمن و راحت برای #شهروندان فراهم آوریم.

وی در پایان گفت: همان طور که قول داده‌ایم تا پایان شهریور ماه سال.جاری نیز تلاش خواهیم کرد تا در فاز سوم خط یک نیز مانند فاز اول و دوم، خدمات‌رسانی تمام وقت به شهروندان فهیم و ارجمند ارائه دهیم همچنین با نصب و راه‌اندازی سیستم جایگزین سیگنالینگ در فازسوم، از مهرماه سال‌جاری شاهد کاهش سرفاصله قطارها در طول خط یک خواهیم بود.

خط یک #متروی_تبریز به طول ۱۷.۲ کیلومتر به سه فاز تقسیم می‌شود که فاز اول حد فاصل ائل گلی تا ایستگاه استاد شهریار، فاز دوم شامل ایستگاه دانشگاه تا میدان ساعت و فاز سوم نیز حد فاصل ایستگاه میدان کهن (سه راه امین) تا شهرک نور لاله است.

در فاز اول و دوم ساعت خدمات‌رسانی از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب و در فاز سوم نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر بود که از ۱۴ مرداد با افزایش هشت ساعتی از ۶ صبح تا ۱۴ ظهر خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا