تبریز-1شهر و شورا -1

اسکان موقت برای بیش از ۷۲۵ هزار نفر در مواقع بحران تامین شده

مدیر بحران شهرداری تبریز با اعلام خبر تامین اسکان موقت برای ۷۲۵ هزار و ۴۵۵ نفر در مواقع بحران، تامین نقشه تخلیه فوری شهر را ضروری دانست.

مدیر بحران شهرداری تبریز با اعلام خبر تامین اسکان موقت برای ۷۲۵ هزار و ۴۵۵ نفر در مواقع بحران، تامین نقشه تخلیه فوری شهر را ضروری دانست.

به گزارش  باش خبر وبه نقل از شهریار، مسعود حسن نژاد صبح امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تبریز گسل جوان شمالی راستگرد دارد، #نماهای_ساختمان، تیرهای #چراغ_برق، تابلوهای مسیرها و تابلوهای تبلیغاتی، وضعیت پل‌ها، بافت فرسوده و بازار را جزو موارد و محل های آسیب پذیر شهر هنگام زلزله اعلام کرد و اسکان اضطراری و موقت، #تجهیزات و ساختمان های دولتی را از ضروریات در مواقع #بحران نام برد.

وی تامین نقشه تخلیه فوری شهر در هنگام #زلزله را لازم دانست و در عین حال از تامین اسکان موقت برای ۷۲۵ هزار و ۴۵۵ نفر توسط شهرداری تبریز خبر داد.

حسن نژاد با اشاره به اینکه پارک‌ها و اردوگاه ها در سطح مناطق دهگانه محل‌های اسکان موقت در مواقع بحران هستند، احداث ۳۷ باب سالن چندمنظوره در سطح شهر را در این راستا عنوان کرد.

وی پارک #ارم به مساحت ۳۲ هکتار در اتوبان پاسداران را که به مرکز درمانی عالی نسب نزدیک بوده و دسترسی به اتوبان پاسداران دارد، جدیدترین محل اسکان موقت در مواقع بحران اعلام کرد و گفت: همچنین در پارک عباس میرزا، سالن چندمنظوره در مواقع بحران وجود دارد.

مدیر بحران شهرداری تبریز مسیرگشایی شهید علیپور و ۴۵ متری انقلاب از سوی شهرداری تبریز را اقدامی در راستای پیشگیری از مخاطرات در مواقع بحران قلمداد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا