تبریز-1شهر و شورا -1

آغاز طرح برخورد با سد معبر در معابر شرق تبریز

شهردار منطقه ۵ ضمن هشدار به واحدهای صنفی متخلف، از آغاز برخورد با عوامل سد معبر در معابر شرق تبریز خبر داد.

شهردار منطقه ۵ ضمن هشدار به واحدهای صنفی متخلف، از آغاز برخورد با عوامل سد معبر در معابر شرق تبریز خبر داد.

به گزارش  باش خبر وبه نقل از شهریار، سیاوش فتح اللهی با بیان این مطلب اظهار کرد: در آستانه #نوروز و در اجرای طرح #استقبال از #بهار، معابر شرق تبریز به ویژه در مسیرهای اصلی مانند جاده #تهران، اتوبان پاسداران، میدان بسیج، میدان شهید فهمیده، ۳۵ متری #باغمیشه و … با واحدهای صنفی که اقدام به سد معبر کرده اند برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به موارد مختلف تخلف واحدهای صنفی و تولیدی، پیمانکاران پروژه های ساختمانی و … گفت: بسیاری از واحدهای صنفی و تولیدی محصولات خود را در حریم پیاده رو و حتی باندهای کندرو انباشت کرده و ضمن ایجاد آلودگی و نابسامانی بصری در ورودی تبریز، اقدام به #سد_معبر کرده اند.

فتح اللهی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه سد معبر و آلودگی بصری در حریم جاده تهران تحمل نمی شود اظهار داشت: در اجرای این طرح ضمن جمع آوری طبق ها وانت بارها، با آندسته از مغازه هایی که بساط و اقلام خود را در پیاده رو یا خیابان پهن می کنند نیز برخورد خواهد شد.

به گفته وی، استفاده از تابلوهای غیراستاندارد و فاقد مجور در حریم مسیر نیز از بیشترین تخلفات واحدهای صنفی است که نسبت به جمع آوری آنها اقدام می شود.

شهردار منطقه ۵ در ادامه با اشاره به اینکه برخی از پروژه های ساختمانی شرکت ها و افراد حقیقی و حقوقی، قوانین و مقررات مربوط به حریم کارگاهی، نحوه استقرار کانکس های نگهبانی و دپوی مصالح ساختمانی را رعایت نمی کنند تصریح کرد: تجاوز به حریم معابر عمومی از جمله خیابان ها و پیاده روها به هیچ عنوان قابل قبول نیست و همکاران ما در واحد تخلفات نسبت به جمع آوری کانکس های متخلف و صدور اخطاریه و اعمال جرائم قانونی به شرکت های یاد شده اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه برای زیبایی بصری شهری همه شهروندان باید همکاری کنند هشدار داد: با توجه به قرار گرفتن حوزه شهرداری منطقه ۵ در ورودی شرق تبریز، به هیچ وجه با عوامل آلودگی بصری، سد معبر و سایر تخلفات مشابه مماشات نخواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا