تبریز-1شهر و شورا -1

آخرین وضعیت پروژه های میادین معلم، آذربایجان و قراملک تشریح و بررسی شد

آخرین وضعیت پروژه های میدان معلم، میدان آذربایجان و میدان قراملک در پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آخرین وضعیت پروژه های میدان معلم، میدان آذربایجان و میدان قراملک در پنجاه و هفتمین جلسه #کمیسیون_عمران، حمل و نقل و #ترافیک شورای اسلامی شهر #تبریز تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش باش خبر وبه نقل از شهریار، یاسین بجانی، رییس #کمیسیون_عمران، حمل و نقل و #ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه این کمیسیون اظهار کرد: دستور نخست جلسه امروز بررسی آخرین وضعیت پروژه های میدان معلم، میدان آذربایجان و میدان قراملک بوده که در این خصوص بحث و تبادل نظرهایی صورت خواهد گرفت.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر #تبریز در ادامه سخنان خود ابراز کرد: دستور دوم جلسه امروز نیز مربوط به تشریح برنامه اجرائی آسفالت معابر بوده که در این خصوص گزارشاتی به اعضای کمیسیون ارائه خواهد شد.

#بجانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دستورهای پایانی جلسه امروز هم مربوط به دو لایحه ارسالی از سوی شهرداری بوده که قرار است در خصوص آنها نیز بحث و بررسی هایی داشته باشیم.

در ابتدای پنجاه و هفتمین جلسه #کمیسیون_عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، آخرین وضعیت پروژه های میدان معلم، میدان آذربایجان و میدان قراملک توسط معاونت عمرانی شهرداری تبریز تشریح و مورد بحث و بررسی اعضای حاضر در این جلسه قرار گرفت.

یاسین بجانی، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: پروژه های میدان معلم، میدان آذربایجان و میدان قراملک از پروژه های عمرانی مهم شهری بوده که باید وضعیت آنها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بجانی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: بهتر است برای تکمیل پروژه های عمرانی مذکور تدابیر جدی از سوی شهرداری اتخاذ شود تا با تکمیل کردن عملیات رضایت شهروندان را بتوانیم جلب کنیم.

فریدون بابایی اقدم، نائب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه عنوان کرد: لازم است وضعیت موجود پروژه های مذکور به صورت کامل برای ما تشریح شود تا از ریز جریانات اطلاعات تکمیلی داشته باشیم و در این خصوص تصمیمات جدی اتخاذ کنیم.

علی نوای باغبان، عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: خواهشمان این است که شهرداری در راستای پروژه های میدان معلم، میدان آذربایجان و میدان قراملک وضعیت موجود را کنترل کرده و تدابیر ویژه برای تکمیل آنها اتخاذ کند.

در ادامه پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، برنامه اجرایی آسفالت معابر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز تشریح و مورد بحث و بررسی اعضای حاضر در این جلسه قرار گرفت.

یاسین بجانی، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: موضوع آسفالت معابر یکی از اصلی ترین بحث های حوزه عمرانی بوده که شهروندان در این خصوص همواره گلایه هایی دارند، از این بابت درخواست کرده ایم تا معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در این خصوص برنامه های خود را ارائه دهند.

بجانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: طبیعتا با اجرای دقیق آسفالت ریزی شاهد رضایت مندی شهروندان می توانیم باشیم.

فریدون بابایی اقدم، نائب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز نیز عنوان کرد: همواره دغدغه هایی در حوزه آسفالت معابر وجود دارد، از این روز لازم است شهرداری برنامه های درستی ارائه داده و راهکارهای صحیح برای اجرایی کردن این امر اتخاذ کند.

در نهایت مقرر شد شهرداری تبریز با عنایت به سوابق مطالعاتی و بودجه ای فاز ۲ میدان آذربایجان در قالب دسترسی خیابان شهید بابایی به اتوبان پاسداران، لایحه ای اصلاحی در بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای شهر تقدیم کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا