تبریز-1شهر و شورا -1

آخرین وضعیت میدان تیر ارتش در تبریز

شهردار منطقه ۳ تبریز از تسریع روند ساماندهی «میدان تیر» ارتش در ضلع جنوبی بلوار شهید قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) خبر داد

اکبر پورخردمند ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از پروژه‌های تعریف شده در محل میدان تیر ارتش، احداث #مجموعه_تفریحی و ورزشی چند منظوره ویژه #بانوان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه مجموعه تفریحی #ورزشی چند منظوره ویژه #بانوان با وسعت ۹۸۰ متر مربع توسط شهرداری تبریز احداث می‌شود، افزود: این پروژه عمرانی با رویکرد سرمایه‌گذاری و مولدسازی برای ایجاد درآمدهای پایدار پس از تفکیک قطعات و تعیین سهم #شهرداری اجرایی می‌شود.

پورخردمند ادامه داد: در آخرین مراحل مذاکرات و تعیین تکلیف اراضی میدان تیر ارتش در ضلع جنوبی کمربندی میانی تبریز “بلوار ش.ه.ی‌د قاسم سلیمانی” هستیم و قرار است پس از توافقات مشترک و تفکیک قطعات، آماده‌سازی زمین توسط پیمانکار #ارتش برای اجرای پروژه‌های عمرانی انجام شود.

وی همچنین با تاکید بر اجرای طرح توسعه ظرفیت های سرمایه‌گذاری گفت: اجرای طرح #ساماندهی_اراضی با مالکیت حقیقی و حقوقی ابعاد تازه‌ای به خود گرفته و اهتمام جدی برای رفع موانع با تعمیق همکاری‌های بین بخشی و تسهیل صدور مجوزهای وجود دارد.

پورخردمند خاطرنشان کرد: مطابق با سیاست‌های کلان #مدیریت_شهری، اراضی و قطعات بزرگ داخل سطح منطقه ۳ تبریز با رویکرد سرمایه‌گذاری ساماندهی می‌شوند و بسته‌های سرمایه‌گذاری برای مالکان خصوصی و حقیقی این قطعات طراحی کرده.ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا