اخبار

اخبار کوتاه جنوب آذربایجان‌شرقی

اتمام عملیات اجرایی بیمارستان جدید عجب‌شیر، معرفی ۲ نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی در نظرکهریزی، توزیع مرغ با قیمت دولتی در هشترود، بازدید ناظر گمرکات آذربایجان‌شرقی از گمرک مراغه از جمله خبرهای جنوب آذربایجان‌شرقی طی شبانه‌روز منتهی به ساعت هشت امروز، ۲۰ خردادماه است.

تکمیل بیمارستان جدید عجبشیر

عملیات اجرایی بیمارستان جدید این شهرستان که از سال ۱۳۸۵ شروع شده بود بالاخره در دولت تدبیر و امید به خط پایان رسید و فرماندار عجب‌شیر روز گذشته پس از بازدید از این بیمارستان، از تکمیل و تحویل موقت این بیمارستان طی هفته آینده خبر داد.

اخبار کوتاه جنوب آذربایجان‌شرقی

عادل اصغرپور پیش از این به ایرنا گفته بود که تعداد تخت‌های این بیمارستان هم از ۶۴ تخت به ۸۶ تخت افزایش یافته و بخش‌های مختلف درمانی برای آن در نظر گرفته شده است.

معرفی ۲ نانوایی متخلف نظرکهریزی به تعزیرات حکومتی

بخشدار نظرکهریزی صبح روز گذشته، چهارشنبه از چند واحد نانوایی در شهر و روستاهای این بخش بازدید کرد و حاشیه بازدید از معرفی ۲ نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی به دلیل عدم رعایت زمان پخت خبر داد.

به گفته «سعید سیفی» این نانوایی‌ها پیرو اخطاریه‌های قبلی و عدم رعایت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و در صورت تکرار تخلف به صورت موقت تعطیل خواهند شد.

توزیع مرغ گرم کشتار روز و تنظیم بازار در هشترود

«بهروز عبدلی» رئیس اداره صمت هشترود گفت: هفت هزارو ۶۰ کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع که توسط عوامل انتظامی شهرستان توقیف شده بود، پس از کشتار در کشتارگاه مرغ مراغه توسط واحدهای مرغ‌فروشی هشترود به قیمت تنظیم بازار در حال توزیع است.

بازدید ناظر گمرکات آذربایجان شرقی از گمرک مراغه

ناظر گمرکات آذربایجان‌شرقی و هیات همراه از گمرک مراغه بازدید کرده رفع موانع و همچنین زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی سایر رویه‌های گمرکی در مراغه را بررسی کردند.

اخبار کوتاه جنوب آذربایجان‌شرقی

گمرک مراغه با مشارکت شرکت بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در به دنبال ارتقا به سطح اداره‌کل است و مسئولان از این طریق تبدیل مراغه به هاب لجستیک و بندرخشک مراغه را پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایرنا شهرستان‌های هشترود، مراغه، بناب، ملکان و عجب‌شیر در جنوبی‌ترین نقطه استان آذربایجان‌شرقی و دامنه‌های جنوبی کوه سهند قرار دارند.

//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا