اخبار

جُرم و فساد اُونا آزالور که اقتصاد خوب اُلا

کاهش جرم و بزهکاری با سامان دادن به اقتصاد

 آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه برخی از وظایف مانند برخورد با سرقت و دزدی و غیره میان پلیس در همه جای دنیا مشترک است، اظهار داشت: برخی از وظایف اما متناسب با فرهنگ‌های هر کشور برای پلیس تعریف می‌شود.
وی با بیان اینکه فرهنگ‌ افراد و ملت‌ها باید مورد احترام باشد، گفت: اگر کسی بی‌احترامی به فرهنگ ملی و مذهبی ما کند قاعدتا باید با آنها به نوعی برخورد شود و این به ایده امنیت اخلاقی بازمی‌گردد که باید بیشتر روی آن تمرکز شود.
امام جمعه شیراز با اشاره به انتخابات پیش رو و گلایه عموم مردم به دلیل عملکرد برخی از مدیران و دستگاه‌ها افزود: این بحث سیاسی و جریانی و حزبی نیست بلکه به عملکرد مدیریت اجرایی مربوط  است آیت‌الله دژکام بیان کرد: در این موارد نه آن گونه سخت‌گیری باشد که مردم نگران وضع موجود شوند و نه طوری رفتار شود که خلاف قانون‌ها طبیعی فرض شود.این امر ‌نیاز به چارچوب قانونی و منطقی دارد.
وی با بیان اینکه امروز معیشت مشکل دارد و تا مشکل معیشت حل نشود نمی‌توان به راحتی درباره این مسائل با مردم صحبت کرد، گفت: همه باید تلاش کنیم که انتخابات خوبی برگزار شود تا با پشتیبانی یک دولت قوی، کارآمد و وسط میدان کار را پیش ببریم.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه اگر دولتی کارامد سر کار بیاید که اقتصاد و معیشت را سامان دهد، خود به خود بسیاری از این موارد سوء و بزه‌ها و خلاف‌ها کم می‌شود، است.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا