اخبار

بسیج سازندگی آذرشهر ۱۰۰ خانه احسان می سازد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آذرشهر گفت: این مجموعه در سال جاری تعداد ۱۰۰ واحد خانه «احسان» در این شهرستان ساخته و به افراد نیازمند تحویل می‌دهد.

سرهنگ جواد رحیم زاده روز دوشنبه در بازدید از روند احداث خانه‌های احسان در آذرشهر با بیان اینکه تمامی مراحل ساخت این خانه ها به همت گروه‌های جهادی و با همراهی خیران به انجام می رسد، اظهار داشت: بعضی از این خانه‌ها مخصوص خانوارهایی است که تحت پوشش هیچ کدام از نهادهای حمایتی نیستند.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد ۳۰ واحد خانه احسان در شهرستان احداث شده و با توجه به توانمندی های گروه های جهادی برای ساخت مسکن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی که توانایی ساخت خانه ندارند، آمادگی داریم.

رحیم زاده افزود: ساخت این خانه ها با زیربنای هر کدام ۸۸ متر مربع حدود ۵ ماه طول کشیده است و برای هر مترمربع نیز ۲ میلیون تومان هزینه شده است که در مقایسه یا بازار روز مسکن، بیش از یک میلیون تومان ارزان‌ تر است.

به گفته وی تمامی واحدهای مسکونی «احسان» طبق استانداردهای نظام مهندسی و با تایید مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی ساخته شده است.

رحیم زاده همچنین از آغاز دور جدید رزمایش کمک مومنانه توسط جهادگران بسیجی آذرشهری خبر داد و گفت: تاکنون این بسیجیان در قالب اقشار مختلف طی چهارمرحله بیش از ۲۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع کرده اند که ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان می باشد.

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری آذرشهر در فاصله ۵۰ کیلومتری غرب مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا