اخبار

دستگيري 3 گروگانگيري كه كودك 7ساله را ربودند

فرمانده انتظامي استان فارس از آزادي يک گروگان 7 ساله ظرف هفت روز در شيراز خبر داد.

سردار سجاديان در تشريح جزئيات عمليات آزادسازي گروگان 7ساله به نام «عرفان» در شهرستان فساي استان فارس بيان کرد: 19 مرداد ماه 99 پسر بچه‌اي هفت ساله براي خريد از منزلش در شيراز خارج و پس از اينکه خانواده‌اش متوجه غيبت طولاني مدت وي مي‌شوند، مراتب را تحت عنوان فقداني به کلانتري اعلام مي‌کنند.
وي ادامه داد: در اين رابطه ماموران آگاهي وارد کار شده و به اين نتيجه مي‌رسند که موضوع وقوع آدم ربايي است و بر همين اساس از بيستم مرداد عمليات پليسي براي دستگيري گروگان‌گيران و رهايي گروگان آغاز مي‌شود.
فرمانده انتظامي فارس با اشاره به اينکه آدم ربايان نيز تقاضاي وجه کلان از خانواده فرد ربوده شده مي‌کنند، ادامه داد: در روزهاي دوم و سوم آدم ربايان شناسايي و هويت آنها معلوم مي‌شوند، اما متوجه شديم که هويت آنها جعلي و آنها از مدارک سايرين استفاده مي‌کنند و در نهايت هويت کامل دو نفر از گروگان گيران شناسايي شد.
سجاديان تصريح کرد: محل اختفاي افراد شناسايي شد، اما بيشترين تلاش ما اين بود که همدستان اين گروگان گيران دستگير و فرد ربوده شده نيز صحيح و سالم به آغوش خانواده اش باز گردد به همين خاطر نيز، کار را با ظرافت خاصي دنبال کرديم.
وي با اشاره به اينکه با استفاده از روشهاي اطلاعاتي ماهيت سه نفر آدم ربا شناسايي شد، بيان کرد: اين افراد اهل شهرستان فسا که دو بردار و يک نفر پسر عمه بوده شناسايي شدند.
فرمانده انتظامي فارس افزود: اين افراد پنجشنبه دستگير و فرد ربوده شده نيز در شهرستان فسا آزاد و صحيح و سالم به آغوش خانواده اش بازگشت.
سجاديان در پايان به کساني که با اقدامات تبهکارانه خود بخواهند باعث ايجاد ناامني در استان فارس شوند هشدار داد: پليس فارس مقتدرانه با عوامل ناامني در هرکجاي استان برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد متخلفان و مجرمان به مقاصد شوم و پليد خود دست يابند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا