اخبار

حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب رسالت سپاه پاسداران است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب در راستای عمل به تکلیف حفظ و حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام و ‌المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، طی تذکری اظهار کرد: از گوشه و کنار سخنانی می‌شنویم که سپاه پاسداران را متهم به حضور و فعالیت در عرصه‌های مختلف انتخاباتی و سیاسی می‌کنند، در حالی که حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب در راستای عمل به تکلیف حفظ و حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت این نهاد انقلابی است.

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری در این مورد فصل الخطاب است و سپاه به عنوان یک موجود زنده باید بداند که از چه می‌خواهد پاسداری کند، این خلط مبحثی است که بعضی انجام می‌دهند و باید کاملا این موضوع مشخص شود.

به نقل از دفتر ارتباطات مردمی این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، وی خاطرنشان کرد: نمی‌شود که یک مجموعه‌ای به عنوان بازوی نگهبان و پاسدار انقلاب در کشور تعریف شود اما در زمینه جریان‌های گوناگون سیاسی بعضی انحرافی، بعضی غیرانحرافی و برخی وابسته به اینجا و آنجا به صورت چشم بسته و ناآگاه و نابینا فعالیت داشته باشد.//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا