اخبار

باشگاه فناوران ارتباطات “ره‌سو” تبریز با هدف‌ بومی‌گرایی در فوتسال تبریز تشکیل یافت

نسخه
مالک باشگاه فناوران ارتباطات “ره‌سو” تبریز گفت: با هدف بومی‌گرایی و استفاده از بازیکنان فوتسال تبریز این باشگاه را تاسیس کردیم.

محمدرضا اکبرزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در قبال حوزه فعالیت خود مسوولیت اجتماعی داریم و تصمیم گرفتیم بخشی از درآمد خود را در ورزش صرف کرده و باشگاه فناوران ارتباطات “ره‌سو” تبریز تاسیس کردیم.

وی گفت: در سال‌های گذشته ۲ باشگاه دبیری و مس‌سونگون از تبریز در لیگ برتر حضور داشتند که با عدم تیمداری باشگاه دبیری در فوتسال و استفاده از بازیکنان غیربومی در مس‌سونگون، عملا حضور بازیکنان تبریزی در سطح اول فوتسال کشور کمرنگ شده و ما برای پر کردن این خلاء و با هدف بومی‌گرایی و استفاده از بازیکنان جوان آذربایجان‌شرقی و تبریز وارد گود شدیم.

مالک باشگاه فناوران ارتباطات “ره‌سو” تبریز گفت: چشم‌انداز باشگاه فناوران ارتباطات “ره‌سو” تبریز حضور در سطح اول فوتسال ایران است که با برنامه و گام به گام خواهد بود و فعلا مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته ۳ کشور را دریافت و در این سطح مسابقات حضور خواهیم یافت.

اکبرزاده افزود: در این باشگاه روش کاری ما سیستماتیک و روی برنامه بوده، هزینه‌ها را مدیریت خواهیم کرد و عقب نخواهیم نشست و فعلا در فوتسال تیمداری و در فوتبال هم با باشگاه آرتام تفاهم‌نامه امضا کرده و در سال آینده آکادمی فوتسال این باشگاه برای شناسایی استعدادهای استان و تبریز افتتاح خواهد شد.

مالک باشگاه فناوران ارتباطات “ره‌سو” تبریز گفت: اهل شعار دادن نیستم و کاری که در توانم نباشد را عنوان نمی‌کنم و در حوزه فوتسال هم شناخت کافی برای ورود نداشتیم اما به واسطه آقای دکتر مطلب‌زاده که سال‌ها‌ در فوتسال هم در بازیکنی و هم مربیگری در سطح ملی حضور داشتند و حضور ایشان در این مجموعه، وارد این عرصه شدیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع مالی باشگاه تعریف و در سطح لیگ ۳ هیچ باشگاهی به اندازه ما هزینه نکرده و تیمی از بازیکنان خوب فوتسال تبریز تشکیل و امیدواریم در مسابقات دسته ۳ فوتسال کشور که به صورت متمرکز با میزبانی باشگاه فناوران ارتباطات “ره‌سو” تبریز، برگزار می‌شود شاهد صعود این تیم به مرحله بعدی باشیم و جا دارد از آقایان جابری و خاکی‌زاد که نهایت همکاری با باشگاه ما را داشتند، تشکر نمایم.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا