اخبار

سرمربی اخراجی ماشین‌سازی در تیم ملی حکم گرفت!

سرمربی برکنار شده تیم ماشین‌سازی بلافاصله پس از اخراجش در این تیم به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان منصوب شد!

به گزارش باش خبر به نقل از آناج، مجتبی خورشیدی که به عنوان دستیار مهدی پاشازاده در تیم ماشین‌سازی مشغول بکار شده بود، با اخراج این سرمربی در کادر فنی تیم تبریزی ماندنی شد و در ادامه نیز پس از غیبت سعید اخباری در تمرینات شروع سال به سکان هدایت سبزپوشان فوتبال آذربایجان رسید.

عمر سرمربیگری خورشیدی در ماشین‌سازی اما خیلی کوتاه بود چراکه به یک بازی هم نرسید و او در آستانه دیدار ماشین‌سازی با گل‌گهر از تیم تبریزی برکنار شد.

اما نکته جالب این است که این مربی بلافاصله پس از اخراجش از تیم ماشین‌سازی طی حکمی‌از سوی شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان منصوب شد!

در قسمتی از حکم عزیزی خادم به خورشیدی آمده است: «نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب می‌شوید. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم.»

ناگفته نماند، این انتصاب باعث تعجب اهالی فوتبال و رسانه‌های کشورمان شده و بازتاب زیادی یافته است بطوریکه یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌ است؛ سرعت این تغییر و تحولات به گونه‌ای است که ظاهراً خورشیدی تا یک روز قبل تصورش را هم نمی‌کرد به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا