اخبار

پس از فرهنگ‌سازی به دنبال جریمه‌های سنگین متخلفان کرونا باشیم

رئیس دادگستری هشترود گفت: بعد از فرهنگ‌سازی با هدف رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی، باید به دنبال اعمال جریمه‌های سنگین برای متخلفان شرایط کرونا باشیم.

رحیم استادی روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، افزود: جریمه خودروهای غیربومی نیز باید با جدیت بیشتری اعمال شود و خودرو فرد متخلف در صورت تکرار تخلف، توقیف شود.

وی از قطع کامل برق و گاز مشاغل متخلف کرونایی در هشترود خبر داد و اظهار داشت: برگزار نکردن مراسم‌های مختلف منجر به تجمع نیز باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

وی بیان کرد: بنا به دستور رهبر انقلاب، پیروی از مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا وظیفه همگانی است و مردم در این خصوص باید به مرحله اقناع برسند.

وی افزود: متاسفانه در روزهای گذشته میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان به شدت کاهش یافته و این در حالی است که برگزاری آیین‌های عمومی و تجمع‌های انسانی نیز افزایش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مسافران و گردشگران باید هرچه زودتر منطقه را ترک کنند تا شامل جریمه‌های مختلف به خصوص جریمه یک میلیون تومانی نشوند و در این راستا تمامی متخلفان کرونایی شهرستان نیز اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش  باش خبر به نقل از ایرنا، تعداد مبتلایان کرونای انگلیسی در هشترود بار دیگر افزایش یافت و در روز جاری، یکشنبه بر اساس اعلام رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان به ۶۷ نفر رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا