اخبار

ماشین‎‌سازی حریف استقلال نشد

تیم ماشین‌سازی در آغاز هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در تبریز پذیرای استقلال بود که در این دیدار با ۲ گل مغلوب حریف خود شد تا سال ۹۹ را با فرجامی‌تلخ به پایان برساند.

استقلال که شروع خوبی در این دیدار داشت، با گل بخودی وحید نعمتی در دقیقه ۱۹ پیش افتاد و در ادامه امیرارسلان مطهری در دقیقه ۴۲ روی ضد حمله برق‌آسا گل دوم را برای این تیم به ثمر رساند تا میهمان با برتری مطمئن به رختکن برود.

در نیمه دوم این بازی، ماشین‌سازان به دنبال جبران گل‌های خورده بودند ولی تلاش آن‌ها ثمری نداشت و درنهایت این تیم ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا در اولین بازی پس از بازگشت سعید اخباری به نیمکتش دست خالی بماند.

با این نتیجه، ماشین‌سازی ۹ امتیازی در قعر جدول ماندنی شد تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود. استقلال اما ۳۳ امتیازی شده و با تثبیت جایگاهش در رده سوم، خود را به یک قدمی‌صدرنشینان رساند.

دیدار رفت این دو تیم در تهران نیز با یک گل به نفع استقلالی‌ها خاتمه یافته بود و بدین ترتیب آن‌ها توانستند ناکامی‌فصل گذشته برابر ماشین‌سازان را تلافی کرده و تیم تبریزی را دبل کنند.

گروه داوری: داور وسط: اشکان خورشیدی – کمک‌ها: علیرضا ایلدرم و محمد شاکر – داور چهارم: رامین بابایی – کمک داور اضافی ۱ و ۲: مجید محمدی و فرهاد امینی/ ناظر: رسول فروغی

اخطار: حبیب گردانی از ماشین‌سازی و محمد نادری از استقلال

ماشین‌سازی: محمدامین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری، سعید حسین‌پور، منصور باقری (۸۵- سیدمحمد حسینی)، حبیب گردانی، محمدامین اسدی و سیدمحمد ابوترابی (۴۰- رضا آذری).
سرمربی: محمدسعید اخباری

استقلال: محمدرشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی (۸۵- داریوش شجاعیان)، بابک مرادی (۵۵- سیداحمد موسوی)، آرش رضاوند (۵۵- مهدی مهدی‌پور)، فرشید اسماعیلی (۸۵- سینا خادم‌پور)، مهدی قایدی (۷۶- متین کریم‌زاده) و امیرارسلان مطهری.
سرمربی: فرهاد مجیدی
//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا