اخبار

زورآزمایی برنده و بازنده هفته اول در تبریز/ مس به دنبال حفظ رکورد خانگی

مس سونگون ورزقان در دومین بازی خود در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل میهمانش فرش‌آرای مشهد صف‌آرایی خواهد کرد.

بهفته دوم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال کشور فردا (دوشنبه ۲۵ اسفند ماه) برگزار خواهد شد و مس سونگون ورزقان، مدافع عنوان قهرمانی پذیرای فرش‌آرای مشهد خواهد بود.

نماینده فوتسال آذربایجان که در نخستین بازی این مرحله و در خارج از خانه رقیب سنتی‌اش گیتی‌پسند را با کامبک رویایی ۳ بر ۲ از پیش‌رو برداشت، حالا امیدوار به کسب دومین برد پیاپی است.

در سوی مقابل اما نماینده مشهد شروع خوبی در دور نهایی نداشت و در اولین گام در زمین خود با نتیجه سنگین ۵ بر یک برابر مقاومت البرز تحقیر شد و با وضعیت کاملا متفاوتی به این دیدار می‌آید.

پیش از این بازی، مس سونگون با ۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مقاومت در جایگاه دوم جدول قرار دارد و فرش‌آرا بدون امتیاز و با بدترین تفاضل گل قعرنشین است.

یاران فرهاد فخیم درحالی میزبان این دیدار خواهند بود که در فصل جاری رکورد صد درصد پیروزی در دیدارهای خانگی را بر جای گذاشته‌اند. این تیم در تبریز بی‌رقیب بوده و به عبارتی دیگر میهمان‌نواز نیست.

این دو تیم در مرحله اول ۲ بار به مصاف هم رفتند که بازی رفت در تبریز با برتری ۵ بر ۳ نارنجی‌پوشان به پایان رسید اما در مصاف برگشت که تشریفاتی بود، زردپوشان مشهدی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند.

با این تفاسیر و درحالی که شرایط میزبانی و روحی-روانی به سود میزبان است، باید منتظر ماند و دید که جدال دو تیم چه نتیجه‌ای خواهد داشت و آیا مسی‌ها روند فوق‌العاده خود را تداوم می‌بخشند یا خیر؟

برنامه کامل دیدارهای هفته دوم مرحله نهایی به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۵ اسفند ماه – ساعت ۱۵

* گیتی‌پسند اصفهان – کراپ الوند، سالن پیروزی اصفهان
* مقاومت البرز – سن‌ایچ ساوه، سالن انقلاب کرج
* مس سونگون – فرش‌آرای مشهد، سالن شهید پورشریفی تبریز

//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا