اخبار

اعضای هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان ملایر مشخص شدند

به گزارش ایرنا، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر سه شنبه شب در جلسه انتخاب معتمدان هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ملایر گفت: برای تشکیل هیات اجرایی انتخابات ۳۰ نفر از معتمدان شهرستان از گروه‌های مختلف معرفی و از بین آنها و با رای‌گیری، ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات در این شهرستان انتخاب شدند.

«قدرت الله ولدی» افزود: این معتمدان که توسط هیات نظارت شورای نگهبان و هیات نظارت شوراهای اسلامی مجلس شورای اسلامی نیز تایید شدند و پس از رای‌گیری ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی معتمدان هیات اجرایی انتخابات این شهرستان و پنج نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج رای‌گیری، «غلامرضا کارگر، مجید فرجی، عظیم خدایاری، محمدرضا تاجوک، مراد طاهرنیا، فرامرز روستایی، داود جعفری جوزانی، محسن ترکاشوند و حاج رضا نوروزی» به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات شهرستان ملایر انتخاب شدند .

رییس هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان ملایر گفت: به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا، بر اساس قانون یک هیات اجرایی با ۲ شرح وظیفه جداگانه تشکیل می‌شود.

ولدی با اشاره به آغاز نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر از روز ۲۰ اسفند، گفت: نام‌نویسی شوراهای اسلامی به مدت هفت روز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق چهار روش اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه، دفاتر پیشخوان دولت و ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری نیز رسید ثبت‌نام را دریافت کنند.

فرماندار ویژه ملایر از داوطلبان خواستار شد: اطلاعیه‌های صادر شده از سوی ستاد انتخابات کشور را مطالعه و در جریان چگونگی ثبت‌نام در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر قرار گیرند.

ولدی با بیان اینکه نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی روستا نیز از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود، گفت: بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در این شهرستان مهیا شده است و همه وظیفه داریم مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا