اخبار

فرمانداردیلم: همه تفکرهای سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ ایفای نقش کنند

احمد دشتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات ۱۴۰۰ یک امر سرنوشت ساز و مهم برای کشور است و  مجریان ستاد انتخابات این شهرستان تمهیدات و زمینه برگزاری آن با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را برای فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری و سلامت مردم در دستور کار دارند.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار ستاد انتخابات این شهرستان قرار دارد و امیدواریم مردم با حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه خود در جهت سربلندی میهن و پاسداری از خون شهدا گام بردارند.

فرماندار دیلم گفت: باتوجه به اینکه انتخابات خرداد ۱۴۰۰ بخاطر شرایط کرونایی متفاوت از دوره‌های قبل برگزار می‌شود، به منظور جلوگیری از تجمع و ازدحام جمعیت در محل شعبه‌های اخذرای، تعداد شعب‌ها در شهرهای دیلم و امام حسن افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: داوطلبان ششمین دوره شورای شهر دیلم و امام حسن می‌توانند برای ثبت نام از روز جاری چهارشنبه  ۲۰ اسفندماه از طریق نرم‌افزار تلفن همراه، مراجعه به پایگاه اینترنتی وزارت کشور و دفاتر پیشخوان و یا با حضور در فرمانداری‌ شهرستان اقدام کنند.

دشتی افزود: داوطلبان پس از ثبت‌نام از طریق نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه و دریافت کد رهگیری برای تایید نهایی ثبت‌نام به ستاد انتخابات در فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار دیلم بیان کرد: با دستور آغاز انتخابات از روز ۱۸ اسفندماه توسط وزیر کشور، ستاد انتخابات این شهرستان در محل فرمانداری تشکیل و برنامه‌ریزی لازم برای ثبت نام از داوطلبان شوراها انجام شد.

وی یادآورشد: ابلاغ کارشناسان مربوطه در امر برگزاری انتخابات صادر و تمهیدات لازم برای تجهیزات مورد نیاز و نیروی انسانی لازم اندیشیده شده‌است.

دشتی گفت: مردم متدین و آگاه این شهرستان در تمامی انتخابات‌های دوران انقلاب حضور  پرشور خود را به ثبت رسانده‌اند و امید و انتظار داریم در این دوره نیز با مشارکت حداکثری خود یک بار دیگر دین خود را به انقلاب و نظام ادا کنند.

نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند ماه امسال، شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین به‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها  و انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت ماه سال آینده به‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا