اخبار

پیروزی آسان مسی‌ها در خانه/ صدرنشینی نماینده آذربایجان مسجل شد

تیم مس سونگون ورزقان در روزی که به چند تن از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، با پیروزی آسان خانگی توانست صدرنشینی‌اش در جدول گروه دوم لیگ برتر فوتسال را مسجل نماید.

مسی‌ها در این دیدار که در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در سالن شهید پورشریفی برگزار شد، با ۳ گل میهمان قعرنشین خود ایمان شیراز را از پیش رو برداشتند.

بابک نصیری، سالار آقاپور در نیمه اول و حمزه کدخدایی در نیمه دوم گلزنان میزبان بودند. البته این تیم فرصت‌های متعددی برای گلزنی داشت که با درخشش سنگربان از رسیدن به گل‌های بیشتر بازماند.

بدین‌ترتیب شاگردان احمد باغبان‌باشی در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق شدند حریف شیرازی خود را ۱۰ تایی کنند. مس در بازی رفت در شیراز نیز با ۷ گل به پیروزی رسیده بود.

با احتساب نتیجه بازی امروز، مس سونگون ورزقان در جدول گروه دوم لیگ برتر فوتسال کشور ۲۶ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته به پایان مرحله گروهی به عنوان پیشتاز این گروه شناخته شود.

در سمت مقابل اما تیم ایمان شیراز هشتمین باخت فصل خود را متحمل شده و با همان ۲ امتیاز قبلی خود در انتهای جدول ماندنی شد.

افزودنی است، مس سونگون به عنوان تنها نماینده فوتسال آذربایجان در لیگ برتر فوتسال در هفته چهاردهم و پایانی دور گروهی این رقابت‌ها روز جمعه – ۱۵ اسفند ماه – میهمان فرش‌آرای مشهد خواهد بود.///اناج

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا