اخبار

مشارکت حداکثری سبب حذف سیاه‌بازان عرصه سیاست از کشور می‌شود

غلامعلی عرب خدایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مردم طی ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی نشان داده اند که در تمامی صحنه‌های حساس حامی نظام اسلامی و پشتیبان رهبری هستند، افزود: مسوولان و مدیران با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بحث مشارکت حداکثری، زمینه حضور تمامی اقشار جامعه پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد توسعه اقصادی و رفاه اجتماعی در کشور، اظهار داشت: تحقق این امر نقش بسزایی در حضور تمامی اقشار جامعه در پای صندوق‌های رای خواهد داشت؛ البته باید اذعان کنم که همین مشاهده اینکه مسوولان تمامی تلاش خود را برای بهتر شدن زندگی مردم به کار گرفته‌اند، مشارکت حداکثری را رقم می‌زند.

عضوشورای مرکزی حزب جمعیت دفاع از نظم و قانون با بیان اینکه مردم معنای حقیقی مقاومت را درک می‌کنند، افزود: همین که قلدران و ابرقدرت‌های جهانی چاره‌ای جز تهدید پوشالی ایران ندارند به معنی قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه است که خوشبختانه مردم نشان دادند تعریفی دقیق از این مقاومت دارند.

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰تا ۲۶ اسفندماه جاری و نامنویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ۱۶ تا ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ انجام می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا