اخبار

آرای مردم در انتخابات دژ مستحکمی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور است

«کرم محمدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا انتخابات را در عرصه منطقه‌ای و ملی دارای اهمیت دانست و افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستا یعنی مشارکت مستقیم مردم در مدیریت روستا و شهرهای خود به استناد آنچه قانون گفته و انتخابات ریاست جمهوری  نماد مردم سالاری دینی که بسیار با اهمیت است.

نماینده عالی دولت در دالاهو در ادامه تصریح کرد: نقش و جایگاه رای مردم در انتخابات باعث افزایش ضریب امنیت ملی کشور و توفیق در سیاست خارجی است که گشایش اقتصادی کشور را به دنبال دارد.

محمدی ادامه داد: کسانی که دل در گرو آبادانی و عزت و سرافرازی این انقلاب و سرزمین دارند باید در پای صندوق های رای حضور یابند.

وی گفت: البته مشارکت حداکثری ملزومات و شرایطی دارد که بخشی از آن مردم هستند و بخشی تصمیم‌گیران و حضور کاندیداهای تمام سلایق ملتزم به قانون اساسی و جمهوری اسلامی، می‌تواند مشارکت حداکثری را به دنبال داشته باشد.

او اظهار داشت: هرچند آحاد مردم احساس مسوُولیت در قبال امروز و فردای خود داشته و دارند اما از نخبگان، بزرگان، معتمدان، متنفذان، سادات اهل حق، روحانیت، فعالان اهل قلم و مطبوعات و  فعالان حوزه مدنی انتظار می‌رود در این برهه حساس از تاریخ کشور مردم را ترغیب و تشویق به مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ نمایند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۳۶ هزار تن جمعیت دارد.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا