اخبار

مردم با همدلی گسترده در انتخابات سال ۱۴۰۰ شرکت می کنند

حجت‌الاسلام محمد شمس شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چشم مردم در عرصه بین المللی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در بهار سال آینده در ایران دوخته شد و مرتب آن را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم قهرمان ایران بارها در موقعیت‌های خاص مورد نیاز انقلاب نشان دادند که پایبند اصول و حامی نظام هستند، ادامه داد: صحنه انتخابات پیش‌رو به کوری چشم بدخواهان، عرصه عزت‌آفرینی و مقاومت و تلاش برای عمل به منویات مقام معظم رهبری است .

مدیر حوزه‌های علمیه یزد اظهار کرد: مردم مومن و انقلابی بار دیگر با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های اخذ رای، همبستگی خود را در دفاع از خون شهیدان و برکت نظام نشان می‌دهند و با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان موجب ناامیدی آنها می‌شود.

به گفته شمس تقویت جمهوری اسلامی که حاصل ایثار و فداکاری مردم و رزمندگان اسلام است با مشارکت مردم در میدان‌های مختلف مورد نیاز به خصوص انتخابات رقم می‌خورد و به امید خدا شکوه اقتدار و عظمت انقلاب‌ اسلامی در این عرصه مهم رقم می خورد.

همچنین رییس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان یزد امروز به ایرنا گفته بود: مشارکت پرشور و آگاهانه اقشار مختلف مردم و دانشگاهیان در انتخابات سال آینده به تقویت نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه منطقه ای و جهانی کمک می کند.

حسین ابویی به اهمیت انتخابات و نقش مردم اشاره کرد و افزود: تقویت نظام و پیشرفت همه جانبه آن از جمله رسالت های ملی، دینی و انقلابی است و همه باید در این امر مهم و سرنوشت‌ساز، گوش به فرمان مقام معظم رهبری  و همراهی لازم را در این مورد داشته باشند.

عضو هیات علمی دانشگاه یزد اظهار کرد: مردم مقاوم و هوشیار ایران از جمله استان یزد در ۴۲ سال گذشته بارها نشان دادند که هیچگاه دست از اهداف و آرمان‌های نظام بر نمی‌دارند و در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال آینده بار دیگر  همبستگی ملی خود را در منظر جهانیان نشان می دهند و بر ازرش‌ های انقلابی ایستادگی دارند.

همچنین امام‌جمعه مرکز شهرستان مهریز دوم اسفندماه جاری گفته بود: انتخابات سال ۱۴۰۰ از اهمیت زیادی از لحاظ بعد ملی و بین المللی در این دوره برخوردار است و به عنوان مظهر همبستگی ملی باید با همکاری مردم و مسوولان به نحو باشکوه تری نسبت به گذشته برگزار شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم فهیم ایران با درک شرایط کشور و نظام، گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و با شکوه بسیار وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

وی ادامه داد: رای مردم در این میدان مهم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نشان دهنده عشق و علاقه‌مندی آحاد مردم جامعه به نظام، انقلاب‌اسلامی ، ولایت‌فقیه و توسعه همه جانبه کشور با وجود توطئه های دشمنان نظام و انقلاب  است.

هم اکنون حدود پنج هزار طلبه برادر و خواهر در ۴۰ مدرسه علوم دینی در ۱۰ شهرستان استان یزد تحصیل می کنند. 

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.  

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا