اخبار

نمایندگان بر ضرورت حمایت و پرورش استعدادهای درخشان تاکید کردند

احمدحسین فلاحی در توضیح جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به خبرنگار ایرنا گفت: بخش نخست جلسه امروز به تقدیر از اعضای تیم ملی المپیاد دانش‌آموزی زیست شناسی اختصاص داشت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه اعضای تیم ملی المپیاد دانش‌آموزی به بیان نقطه نظرات خود و کمبودهای موجود پرداختند، افزود: تعدادی از نمایندگان نیز بر ضرورت حمایت و پرورش این استعدادها تأکید کردند.

فلاحی تصریح کرد: دستور کار دیگر کمیسیون آموزش، رسیدگی به تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس درخصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با حضور مسئولان آن سازمان بود که نمایندگان انتقاداتی نسبت به عملکرد این سازمان داشتند که پاسخ‌های مسئولان (سمت) قانع کننده تشخیص داده نشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش واصله در بعد نظارتی از عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله پژوهش، عمرانی، چاپ کاغذ، عزل و نصب‌ها، خاطرنشان کرد: مقرر شد موارد مطروحه در جلسات بعدی کمیسیون نیز مورد رسیدگی قرار گیرد.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا