اخبار

میزان خسارت پرداختی به مردم برای تصادفات افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدرضاپور ابراهیمی داورانی» ‌در تشریح نشست روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس به خبرنگاران گفت: لایحه اصلاحی ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث بر اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه در کمیسیون بررسی و تصویب شد که بر اساس آن میزان خسارت‌های پرداختی به مردم برای تصادفات افزایش می‌یابد.

 رییس کمیسیون اقتصادی همچنین از تصویب طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: براساس این مصوبه مقرر شد کمیته‌ای تخصصی متشکل از نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی، کمیته بازرگانی کمیسیون اقتصادی و نمایندگان وزارت صمت و… مواد و محتوای این طرح را بررسی کنند.

 نماینده مردم کرمان در مجلس افزود: کلیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی به منظور ارتقای توانمندی‌های بخش خصوصی و رفع ضعف‌های موجود در کمیسیون اقتصادی تصویب و مقرر شد جزییات آن نیز ظرف مدت ۳ ماه بررسی و ابتدای سال ۱۴۰۰ کمیسیون اقتصادی به آن رسیدگی کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رای‌گیری درباره لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری -صنعتی انزلی اعاده شده از شورای نگهبان سومین دستورکار کمیسیون اقتصادی بود که مراعا ماند تا گزارش کمیسیون در چارچوب ایرادات شورا تدوین شود.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا