اخبار

توهین به رییس جمهوری زمینه‌ساز تضعیف نظام است

سیدمحمد صالحی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کسانی که در روز ۲۲ بهمن به عنوان روز وحدت ملی، علیه رییس جمهوری شعار توهین سردادند، از طیفی خاص و جدای از مردم عادی بودند.

وی اضافه کرد: متاسفانه درسال های اخیر فضای موجود نسبت به دوره های گذشته تغییر یافته و اهانت به مسوولان و بزرگان انقلاب تبدیل به عادت شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف است، اظهار کرد: وقتی در سالگرد پیروزی انقلاب شعار توهین علیه رییس جمهوری سرداده می شود، این حرکت در واقع تلاشی برای نادیده گرفتن خدمات مسوولان و دولت است.

وی به نقش رسانه ها در ایجاد فضای سالم و به دور از افراط و تفریط اشاره کرد و ادامه داد: برخی رسانه ها در انعکاس وقایع و مسایل جامعه جانب حقیقت را کنار گذاشته و ‌به تشویش اذهان عمومی پرداخته و ‌با انتشار مطالب دور از اخلاق به رسالت واقعی خود عمل نمی کنند.

صالحی، افزود: چنین حرکت هایی آدرس غلط دادن به دشمنان است بنابراین ضروری است اصحاب رسانه اعم ‌از رسانه های مجازی و مکتوب، در مسیر تعالی جامعه قدم برداشته و در انعکاس اتفاقات و وقایع، اخلاق را محور قرار دهند.

به ‌گزارش ایرنا، در راهپیمایی خودرویی وموتوری ۲۲ بهمن امسال عده ای از یکی از استان های کشور شعارهای توهین علیه رییس جمهوری سردادند.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا