اخبار

وزیر کار درگذشت رییس سابق کمیسیون قضایی مجلس را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی متن پیام شریعتمداری به مناسبت درگذشت نماینده سابق مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

مرگ پدیده ای حق اما برای دوستداران متوفی همواره تلخ و جانکاه است .

جناب آقای الهیار ملکشاهی قاضی فاضل،دانشمند،پاکدست و شجاع و وکیل سابق مردم شریف استان لرستان (کوهدشت و رومشکان ) در مجلس شورای اسلامی درگذشت .

اینجانب با شناختی که از آن مرحوم داشتم بسیار متاسف و متاثر شدم، این ضایعه اسفناک را به خانواده محترم ایشان و همه علاقه مندانش تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای او علو درجات و همنشینی با اولیا و انبیا الهی از درگاه ایزد یکتا مسئلت دارم .

الهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم کوهدشت و رومشکان و رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نهم و دهم شورای اسلامی پس از مدت‌ها تحمل درد بیماری، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا مرحوم ملکشاهی نماینده دور نهم و دهم مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، به دنبال عوارض ناشی از بیماری کلیوی و وخیم‌ شدن شرایط جسمانی اش، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان دی تهران بستری بود.

الهیار ملکشاهی (زاده ۱۳۴۰ در رومشکان) سابقه معاونت دیوان عدالت اداری، ریاست کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و رییس کل دادگستری استان‌های لرستان و کرمانشاه را در پرونده کاری خود داشت.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا