اخبار

توهین کنندگان به منتخب ملت، میان مردم انقلابی جایگاه ندارند

محمد تقی ایرانی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: شعار علیه رئیس جمهوری قانونی و منتخب ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال که روز وحدت و شکوه انقلاب اسلامی است توسط  افراد معدودی در یکی از استان‌های کشور امری مذموم و بر خلاف اخلاق و آموزه‌های دینی و مورد نکوهش جامعه اسلامی است.  

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود تاکید داشتند “بد زبانی و توهین عملی انحرافی است” و این اقدام از سوی عده‌ای در راهپیمایی امسال به طور قطع مورد قبول مراجع عظام و مردم شریف و متدین ایران نیست.

ایرانی ادامه داد: هم نیروهای ارزشی و ولایی و هم آحاد مردم به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه حرمت اهانت به افراد جامعه توجه ویژه دارند.

وی اظهار کرد: عده‌ای در این شرایط که دولت با تمام توان سعی در امنیت، آرامش جامعه، حل مشکلات اقتصادی و مدیریت تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران دارد، در یوم الله ۲۲ بهمن اقدام به سردادن شعارهای انحرافی در جمعی کوچک می‌کنند، اما حضور کم نظیر ملت انقلابی در روز جشن انقلاب این حاشیه‌ها را خنثی کرد.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم عده‌ای به هر بهانه‌ای ساختار اخلاقی و اجتماعی ما را نادیده بگیرند و بی احترامی کنند.

ایرانی گفت: انتظار می‌رود از بروز این رفتارهای توهین آمیز به عنوان یک عمل منکر جلوگیری شود و علما و ائمه جمعه بابت ترویج این منکر در جامعه تذکر لازم را بدهند، اگر چه در این یکی دو روز گذشته مشاهده کردیم برخی ائمه جمعه این رفتارهای توهین آمیز را نهی کردند.

وی اضافه کرد: براساس تاکید علمای اخلاق، هر گونه اهانت و حتی تضعیف رئیس‌جمهوری که در کسوت روحانیت است و  تنفیذ رهبر معظم انقلاب را دارد، خلاف است.

به گزارش ایرنا، در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن امسال، عده‌ای در یکی از استان‌های کشور شعارهایی هنجارشکنانه و توهین آمیز علیه رئیس جمهوری سر دادند.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا