اخبار

توهین به رییس جمهوری صدور پیام چنددستگی به دنیاست

مصطفی فروزان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۲ بهمن یک روز ملی و به تعبیر امام راحل، یوم الله است؛ وقتی رسانه های دنیا تحولات این روز را تمام عیار پیگیر هستند چرا باید شعاری طرح شود که با وحدت و انسجام ملی در تعارض باشد؟

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به همدلی و باهم بودن نیاز داریم، اضافه کرد: آنچه در اصفهان رخ داد، به دل و جان دوستداران انقلاب، اسلام، ایران و ارادتمندان مقام معظم رهبری هم خوش نیامد.

وی‌ ادامه داد: افرادی که این شعار را سر داده اند اگر نسبت به عملکرد دولت معترض هستند، از طریق وکلای خود و نمایندگان مجلس اقدام کنند.

استاد دانشگاه های ارومیه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته توهین به رییس جمهور را جایز ندانستند و ادب را لازمه پیگیری مطالبات مطرح فرمودند ولی برخی افراد، چند روز پس از این فرمایشات معظم له، اقدام به توهین به رییس جمهوری کردند که عملی خلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب و آموزه های دینی است.

به گزارش ایرنا، در جریان راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن، عده ای در یکی از استان های کشور در شعارهایی هنجارشکنانه به رییس جمهوری توهین کردند.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا