اخبار

کار غلط تعدادی افراد را به حساب مردم و آن شهر نگذاریم

حجت الاسلام والمسلمین “محمد تقی رهبر” روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در خصوص سوء استفاده برخی افراد از مراسم 22 بهمن و هتاکی به مسوولان، خاطرنشان کرد: متاسفانه گاهی در امواج حضور حماسی مردم، عده ای راه را اشتباهی می روند که البته در موج خروشان مردم هضم می شوند. 

رئیس سابق فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی خطاب به اهانت کنندگان به رئیس جمهور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: شما اگر ولایتمدار هستید، ولی امر شما، از همین دولت نام می برند، راهنمایی می کنند، هیچ وقت هم اهانت نمی کنند.

رهبر تصریح کرد: انتقاد جای خاص خود را دارد، راهپیمایی ۲۲ بهمن برای جشن پیروزی انقلاب اسلامی و علیه دشمنان نظام است، نباید عده ای کار غلط انجام دهند، هرچند این افراد قابل توجه نیستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی، جایی برای چنین اظهارنظرهای اختلافی وجود ندارد و این حرف ها و کارها از سوی هرکسی که صورت گرفته باشد، غلط است.

وی که سابقه چند سال نمایندگی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی را دارد، اظهار داشت: مردم باید پیرو ولایت باشند، رهبر معظم انقلاب همیشه از دولت ها حمایت می کنند و تا زمانی که این دولت سر کار است کسی حق توهین و اهانت ندارد، انتقاد و نقد غیر از اهانت و کارهای دیگر است.

رهبر اظهار داشت: اگر کسی نسبت به عملکرد دولت انتقاد دارد، این انتقاد هم تریبون خاص خود را دارد و باید در محافل علمی و رسانه ای صورت بگیرد نه در مراسم بزرگی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن، این کارها آب به آسیاب دشمنان ریختن است ولو اینکه تعداد اندکی این کارها را انجام داده باشند.

وی گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن میلیون ها نفر شعار وحدت سرمی دهند و تمام فریادهای خود را بر سر دشمنان انقلاب و در حمایت از نظام و انقلاب فرود می آورند ولی برخی شعارهای اختلاف برانگیز سر می دهند که نباید اینها را به حساب ملت و یا همه مردم آن استان یا شهرستان گذاشت.

وی در پایان گفت: از مراجع عظام تقلید و علمای قم خواسته ای دارم که نهج البلاغه حضرت علی (ع) را به عنوان یکی از منابع درسی حوزه علمیه قرار دهند تا طلاب و روحانیون در کنار سایر دروس حوزوی با این کتاب گرانسنگ که حتی بیگانگان نیز در برابر سرفرود می آورند، آشنا شوند و آن را بیاموزند.

رهبر همچنین در این گفت و گو از تصمیم خود برای راه اندازی دانشگاه بین المللی نهج البلاغه خبر داد. /

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا