اخبار

راه ارتباطی ۴۰ روستای هشترود برای دومین روز بسته است

علی ابوالحسنی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: این راه‌ها طی ۲ روز گذشته چندبار بازگشایی شده اما کولاک به صورت مجدد آنها را مسدود کرده است.

به گفته وی در صورت فروکش کردن کولاک در منطقه، راه‌های روستایی مسدود شده در کمتر از چند ساعت به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

ابوالحسنی ادامه داد: پنج گروه راهداری از صبح امروز با استفاده از ماشین‌آلات سنگین برای بازگشایی راه‌های روستایی بسیج شده‌اند.

وی اضافه کرد: تردد در جاده هشترودبه مراغه هم که به علت کولاک و برف به کندی صورت می‌گرفت، صبح امروز نمک‌پاشی شد و تردد تا حدودی به صوت روان جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود با بیان اینکه رانندگان و مسافران باید با رعایت کردن نکات ایمنی در جاده‌ها تردد کنند، اظهار داشت: رانندگان برای تردد در راه‌های اصلی و فرعی به خصوص راه‌های روستایی باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کنند.

ابوالحسنی بیان کرد: به منظور کاهش خطرهای احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه تلفن گویای۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌های استان اطلاع حاصل کنند.ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا