اخبار

۱۴ پروژه صنعت برق در مرند افتتاح می‌شود

احد چلبیانلو روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: این پروژه ها شامل برق رسانی به روستاهای حصار وکیل، گوشه درق و روستای قلندر، اصلاح خط خط ۲۰ کیلوولت هوایی و افزایش ظرفیت پست هوایی در روستای مرکید و احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی در شهرهای مرند و یامچی و روستاهای قراجه محمد، پیربالا و تازه کند آخوند می باشد.

وی افزود: نصب یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۵۰ کیلووات و احداث خط ۴۰۰ ولت هوایی بطول ۷۰۰ مترمربع در ورودی روستای اربطان، توسعه شبکه روشنایی معابر در ابتدای جاده مرند – جلفا به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و اصلاح و تبدیل شبکه های ۴۰۰ ولت هوایی در مناطق مختلف شهری و روستایی از دیگر پروژه های قابل بهره برداری مدیریت توزیع برق مرند در ایام دهه فجر است.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان مرند ضمن اشاره به پروژه های افتتاح شده در سال جاری خاطرنشان کرد: مدیریت توزیع مرند در سایه تلاش همکاران، مقام اول را از لحاظ جذب اعتبارات در استان دارد.

وی در ادامه در خصوص قطعی های اخیر برق در شهرستان نیز گفت: دلایل مختلفی از جمله وجود مزرعه بیت کوین، آلودگی هوا و کمبود سوخت برای قطعی های برق عنوان می شود که مهمترین دلیل قطعی ها، عدم سوخت رسانی به نیروگاه‌ها می باشد.

وی با بیان اینکه در شهرستان مرند چهار مرکز بار وجود دارد، افزود: این مراکز در ورودی و خروجی شهر مرند، کشکسرای و روستای فارفار قرار گرفته اند و با انجام ظرفیت سازی در شهرستان، مشکل خاصی از جهت تامین زیرساخت برق برای کارخانه ها نداریم.

چلبیانلو با اشاره به اینکه به صورت ۲۴ ساعته در مرند و دیگر شهرهای شهرستان، کشیک داریم خاطرنشان کرد: کوچکترین مسئله در حوزه برق برای ما دغدغه بوده و تلاش ما حل آنها و ارائه خدمات به شهروندان است.ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا