اخبار

نمایشگاه‌های مجازی پوستر و کاریکاتور در تبریز دایر شد

این نمایشگاه ها با هدف تقویت فرهنگ عمومی برای گرایش مردم به مصرف کالاهای ایرانی، تبیین اهمیت مصرف کالای داخلی، رونق تولید به زبان هنر و ارایه راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا، برگزار شد.

در نمایشگاه مجازی پوستر ۲۰ اثر به نمایش گذاشته شده است و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید به آدرس پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی azarsh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

در این نمایشگاه مجید دلدوزی به عنوان نفر اول، محمدعلی خلجی از تهران به عنوان نفر دوم و سمانه علیپور و جواد جعفریان از تبریز به صورت مشترک به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در نمایشگاه کاریکاتور نیز ۲۸ اثر به نمایش گذاشته شده و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

در این نمایشگاه ندا تنهایی مقدم از تبریز به عنوان نفر اول، محمدعلی خلجی از تهران به عنوان نفر دوم و مهسا اسکندری و سالار عشرتخواه از تبریز به صورت مشترک به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

این نمایشگاه ها با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برگزار شده است.

ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا