اخبار

تداوم عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح خیابان شهدای ارتش به بلوار سردار شهید سلیمانی

از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز، عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح خیابان شهدای ارتش به بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی، ادامه دارد.

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح خیابان شهدای ارتش به بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی، آرماتوربندی ضلع شرقی این پروژه، علیرغم برودت هوا همچنان تداوم دارد.
شهردار منطقه ۲ با عنوان اینکه به محض مساعد شدن شرایط جوی ادامه حفاری محل شمع های فونداسیون در کوله ضلع شرقی پروژه به همراه سبدگذاری و بتن ریزی این روگذر نیز عملیاتی می شود افزود: برای تسریع اجرای این پروژه رفع ترافیک شهری، تعریض و ایجاد راست گرد مسیر با انجام جدول گذاری مجدد و آسفالت ریزی در ضلع شرقی پروژه نیز خاتمه یافته است.
خوشنواز با عنوان اینکه این تقاطع غیرهمسطح در راستای شرق و غرب بلوار شهید سلیمانی و برای رفع ترافیک آن بعنوان اصلی ترین شریان مرکزی شهر تبریز از سوی شهرداری منطقه ۲ در قالب یک پروژه فرامنطقه ای عملیاتی گردیده، در تشریح مشخصات فنی آن گفت: روگذر خیابان شهدای ارتش بطول حدود ۵۲۵ متر و باندهای رفت و برگشت آن جمعا در ۱۵/۶۰ متر، از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ احداث می شود.
شهردار منطقه اعتبار اولیه برای احداث روگذر خیابان شهدای ارتش به بلوار سردار شهید سلیمانی را ۴۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا