اخبار

بتن‌ریزی فونداسیون ضلع غربی تقاطع غیرهمسطح ارتش در حال اجرا است

بعد از اتمام غلاف گذاری کابل های برق و لوله آب عبوری از محل اجرای فونداسیون های ضلع غربی پل روگذر چهارراه ارتش، بتن ریزی یکی از ۴ فونداسیون پایه پل شروع شده و در حال حاضر ادامه دارد.

به گزارش شهریار، داوود طالب نژاد شهردار منطقه ۳ تبریز از آغاز بتن ریزی یکی از ۴ فونداسیون ضلع غربی پروژه تقاطع غیر همسطح چهارراه ارتش خبر داد و گفت: پیشرفت احداث پل روگذر چهارراه ارتش، بعد از اتمام غلاف گذاری کابل های برق و لوله آب عبوری از محل اجرای فونداسیون ها، سرعت گرفت.

طالب نژاد، هماهنگی های لازم برای غلاف گذاری کابل های برق ۱۳۲ کیلووات عبوری از محل اجرای ۴ فونداسیون ضلع غربی پل روگذر با اداره برق را مهم ترین عامل تاخیر، در روند اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: به جهت عبور کابل های برق از محل اجرای پروژه، می بایست ایمن سازی های لازم با غلاف گذاری مناسب برای جلوگیری از بروز انواع خطرات احتمالی انجام می گرفت، که این کار اجرا شد و همچنین لوله آب شرب با قطر ۶۰۰ میلی متری عبور کنند از داخل محوطه اجرای ۲ تا فونداسیون نیز ایمن سازی شد.

وی ادامه داد: بعد از غلاف گذاری و ایمن سازی کابل های برق و لوله آب، عملیات بتن ریزی یکی از ۴ فونداسیون ضلع غربی پل روگذر ارتش با تمهیدات ویژه مورد نیاز برای مهار برودت هوا، شروع شده است.

شهردار منطقه اظهار داشت: محل اجرای ۳ فونداسیون دیگر ضلع غربی پل روگذر نیز در حال آماده سازی است که بزودی بتن ریزی شان هم شروع خواهد شد.

طالب نژاد افزود: برای اجرای محل ۴ فونداسیون ضلع غربی پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارراه ارتش، ۴۰ مورد شمع گذاری انجام گرفته است.

ادامه اجرای عملیات پل روگذر در ضلع شرقی را شهردار منوط به فراهم آمدن شرایط آب و هوایی برای آسفالت ریزی خیابان راستگرد تازه احداث شده ۱۲ متری در ضلع شمال شرقی چهارراه ارتش دانست و گفت: بعداز گشایش مسیر راستگرد برای تردد وسایل نقلیه، محدوده اجرای پروژه در این ضلع نیز جداسازی و ایمن سازی شده و عملیات احداث در این نقطه آغاز خواهد شد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا