اخبار

امام جمعه تبریز: پویش هر هفته_الف_ب_ ایران امید بخش و دلگرم کننده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با مدیران صنعت آب و برق استان ضمن قدردانی از وزیر نیرو، پویش هر هفته_الف_ب_ ایران را برای مردم دلگرم‌کننده و امیدبخش توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم اظهار کرد: هر آدم منصفی گواهی می‌دهد که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت رسانی از جمله آب برق و گاز خدمات وسیعی در اختیار مردم در دورترین نقاط کشور قرار گرفته است .

وی همچنین به برخی چالش‌های موجود در حوزه آب و برق اشاره کرد و از مدیران حاضر در جلسه خواست پیش‌بینی‌های لازم را برای ایام اوج مصرف آب، برق به عمل آورند تا مشکلی برای مردم در این ایام پیش نیاید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در عین حال از مردم خواست با مدیریت مصرف آب، برق و انرژی مسئولان را در انجام وظایف محوله یاری کنند.

وی با اشاره به برخی اقدامات ارزنده شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی از جمله آزادسازی قابل توجه حریم و بستر رودخانه ها با استفاده از ماشین آلات و امکانات دستگاه‌های اجرایی، افتتاح سدهای حاجیلر چای و کلقان، بر ضرورت انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه، تامین برق مورد نیاز صنایع و پیگیری خط آبرسانی تبریز تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی در این نشست گزارش مشروحی از اهداف وزارت نیرو در قالب پویش هر هفته_الف_ب_ ایران ارائه داد.

یوسف غفارزاده گفت: این پویش به ابتکار وزیر نیرو برای افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق مطرح شده است و هر هفته بزرگترین پروژه های صنعت آب و برق در استان های مختلف به بهره برداری می رسد.

وی اعلام کرد: در سال گذشته طبق برنامه ریزی های انجام شده ۲۲۷ پروژه با ۳۳ هزار میلیارد تومان در کشور به بهره‌برداری رسید و در سال جاری نیز قرار است ۲۵۰ طرح با ۵۰ هزار میلیارد تومان با ۱۰ هدف بزرگ به بهره برداری برسد.

در پایان این نشست لوح قدردانی وزیر نیرو از طرف رییس شورای هماهنگی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی به نمایندگی از طرف سایر مدیران حاضر به امام جمعه تبریز اهدا شد.ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا