اخبار

مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

از سوی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در محل خانه سلامت ارم برگزار شد.

به گزارش شهریار، به مناسبت ایام فاطمیه و اولین سالگرد عروج سپهبد شهید قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دکتر فخری زاده مراسمی با حضور حاج جعفر راستی از فرماندهان جبهه مقاومت، شهردار، معاونین و کارکنان منطقه ۱۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه سلامت ارم برگزار شد.
در این مراسم که به همت امور ارتباطات شهرداری منطقه ۱۰ و پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) برگزار شد، رسول وظیفه شناس ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه مطالبی را پیرامون مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) ارائه کرد و با برشمردن صفات و اخلاقیات برجسته شهید سلیمانی بر نقش مثبت آن در اعتلای اهداف نظام تاکید کرد.
وی با بیان اینکه  حرکت شهید سردار سلیمانی با کشته شدن وی پایان نخواهد یافت، شهادت امام حسین(ع) و سایر ائمه را گواه روشنی بر استمرار وزنده بودن نهضت مقاومت دانست.
سپس حاج مهدی قربانی مداح اهل بیت در رثای شهادت بانوی مکرم اسلام و بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش به مدیحه سرایی پرداخت.
در ادامه سردار راستی در وصف شجاعت و دلاوری و خدمات ارزنده شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی ایراد سخن کرد.
وی گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده توکل، اعتقاد و ایمان بخدا و خیر خواهی بود که تنها پاداش این انسانهای پاک شهادت بود.
وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: دشمن قدرت جلوگیری از نفوذ اندیشه حاج قاسم را ندارد وهر گره ای که در انقلاب ایجاد شود با خون شهید دیگری گشوده خواهد شد.
در پایان این مراسم از سوی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با اهدای لوح سپاس و هدیه از همکاران ایثارگر شاغل در منطقه و فرزندان شاهد تجلیل به عمل آمد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا